Яхти с прибрани платна

Продажбите на луксозни лодки са сведени до минимум

Интерес към яхтите има, но сделките са малко<br />
<br />
Интерес към яхтите има, но сделките са малко<br />
<br />
Интерес към яхтите има, но сделките са малко<br /> <br />    ©  ЗОРНИЦА МАРКОВА
Интерес към яхтите има, но сделките са малко<br /> <br />    ©  ЗОРНИЦА МАРКОВА
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

SOS - е новият поздрав между производителите и дилърите на яхти. Не! Това не означава "спасете нашите души". SOS в случая е абревиатурата на Sell Our Ships, което се превежда "продайте нашите кораби". Шегата е олицетворение на състоянието на яхтения пазар в момента. Разменят си я вносителите на луксозни лодки в България, но може би са я чули от колегите си по света, защото и тук, и навън продажбите на яхти са сведени до минимум.

До миналата година компаниите се наслаждаваха на бума на пазара - да си купиш лодка беше все едно да си вземеш колело, но сега продажбите са цяло събитие. Търсенето е по-скоро символично или от любопитство. Ако има сделки, то те се договарят с много усилия, а финансирането се отпуска при изключително стриктни условия. Кризата сломи пазара на яхти в момент, в който той беше започнал да радва участниците в него, замрази и инвестициите в инфраструктура, която имаше шанс да даде по-луксозен облик на българския туризъм.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
6 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    Тц-тц-тц
    • - 1
    • + 1

    Много приказки за нищо! Що не си признаят, че начинанието е мъртво родено и идеята беше да се "усвои" малко валута в мътното. За по-незапознатите ще дам жокер: Какво се случи с "успешния" шеф на ХИПО за България през Октомври'2008? Е, то хубаво, но нали нашенския далавераджия, пърдон предприемач не знае кога да спре! Вместо да се кротнат след добрите удари през 2007 - началото на 2008г, те се нахапляриха с поръчки за най-големите модели, зер още по-големи удари ще направим! И пак ще поясня за незапознати, че една яхта се произвежда поне 8 месеца, а с процедурата по заявката нещата опират до година. Ей затова имахме да удоволствието във Варна да разгледаме някои от най-баровските, премиерни модели на най-луксозните брандове. Кяр удариха само организаторите на изложения и издателите на списания, които смъкнаха добри пари от пишман вносителите. Е, хайде със здраве!

    Нередност?
  • 2
    Avatar :-|
    Aussie
    • - 1
    • + 3

    Ей не се научихте значи
    Това на снимката му викат моторна лодка а не яхта. Яхтата има мачти и платна, иначе е обида за всеки истински яхтсмен :)

    Нередност?
  • 3
    Avatar :-|
    Varnalis
    • - 1

    Зашто да тъп4а гушата на дилърите по интернет може да се открият яхти втора ръка на половин цена и то оборудвана с много екстри платна и електроника.

    Нередност?
  • 4
    Avatar :-|
    toi
    • - 2
    • + 1

    Кризата скоро ще отмине и пак нещата ще си дойдат на мястото

    Нередност?
  • 5
    Avatar :-|
    НР Навигейшън

    Наем / Чартиране на яхти в най-горещите дестинации по света. Продажба на яхти на достъпни цени :

    WWW.BESTSAIL.ORG

    Професионална консултация - Email: [email protected]

    Нередност?
  • 6
    Avatar :-|
    НР Навигейшън

    Наем / Чартиране на яхти в най-горещите дестинации по света. Продажба на яхти на достъпни цени :

    WWW.BESTSAIL.ORG

    Професионална консултация - Email: [email protected]

    Нередност?
Нов коментар