Преди месомелачката

Това лято пазарът на колбаси бележи спад от над 15%

Продажбите са най-силни през пролетта и около новогодишните празници<br />
Продажбите са най-силни през пролетта и около новогодишните празници<br />
Продажбите са най-силни през пролетта и около новогодишните празници<br />    ©  Надежда Чипева
Продажбите са най-силни през пролетта и около новогодишните празници<br />    ©  Надежда Чипева
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Под огромно напрежение. Така работят месопреработвателните фирми в страната от няколко месеца насам. Причината – Европейската служба за борба с измамите ОЛАФ има претенции към 92 проекта на предприятия от сектора, реализирани с подкрепата на програма САПАРД. Текат прокурорски проверки и при доказани нарушения собствениците на фирми ще трябва да върнат взетите европейски пари. Тези трудности засега не се отразяват пряко на пазара на местни продукти, твърдят компаниите от бранша. Според тях факторът, който определя намалялото търсене, е кризата.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    Avatar :-|
    перпетуум мобиле
    • - 1
    • + 3

    "Към момента на пазара се предлагат над 100 вида български изделия от месо." Не е въпрос само на криза или прокурорски проверки по САПАРД. Има голям проблем в това какво всъщност съдържат българските изделия "от месо". Хората се ориентират към продукти с по-ясно съдържание. И тенденцията не е свързана само със сезона.

    Нередност?
Нов коментар