Време за избор
Българският потребител ще опита пазаруването в дискаунт веригите. При това в три различни
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Един час преди полунощ не е типично време за пускане на прессъобщение. Но точно тогава германската верига Penny Market обяви през миналата седмица, че ще прави официално откриване на логистичния си център край София, а след това и на първите си магазини. Очевидно за фирмата всяка минута е ценна. Ден преди това основният конкурент на Penny - германската верига Plus, заяви, че отваря първите си шест обекта.
На двете вериги им отне около четири години, за да започнат дейността си в България. Penny Market публикува първите си обяви за работа през лятото на 2005 г. В началото на 2006 г. пък от централата на германската верига Plus потвърдиха, че стратегията на групата включва и експанзия в България. По същото време техният основен конкурент - Lidl, също беше започнал да проучва пазара в страната. През последните четири години имаше непрекъснато съревнование между тези вериги при покупката на подходящи терени, подбора на кадри и преговорите с доставчици.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Аз ям всичко - най вече пържоли...... ммммммм
Не е чак толкова по-евтино и стоките са с ниско качество
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.