По името посрещат

Български компании опитват да привличат клиенти и чрез фирменото си наименование

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Според дебелите учебници по маркетинг, за да бъде успешно името на една компания, трябва да отговаря на няколко условия. Да се помни лесно. Да не изисква обяснения. Да указва бизнес категорията. И да описва онова, което прави фирмата различна и уникална.

Някои компании понякога използват леки хитринки, за да може името им да предизвиква асоциация, която помага. Така например отскоро по националните телевизии върви реклама на колбаси с марката "Кесар" на фирма "БДС - Български деликатесен стандарт". Волното или неволно съкращение на името носи асоциации с БДС (Български държавен стандарт), а оттам и внушение към клиентите, че става въпрос за проверено качество.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    alexkrumov avatar :-|
    alexkrumov
    • + 2

    Мара,
    Да знаеш, че са те подвели малко. Кесаря го има в основните градове, колкото сме и в епохата на директния маркетинг :)

    Нередност?
Нов коментар