Мрежата на марките

Модните компании активно използват Twitter и Facebook, за да налагат продуктите си

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

GAP има малко над 3 хил. магазина по света. Има и близо 25 хил. последователи в Twitter. Значи във всеки магазин поне 8 души са дошли от мрежата, ако предположим, че един последовател влиза в един обект веднъж на година.

Тази сметка е доста механична, но показва колко важни са станали социалните мрежи и за модните компании. GAP не само, че има акаунт в Twitter, но го поддържа активно, праща новини и съобщения регулярно до своите последователи, информира ги за нови колекции. Използва активно този напълно безплатен и пълноценен канал за реклама, популяризиране, привличане на нови и вече традиционни клиенти. В замяна събира информация от потребителите, получава обратна връзка от тях, може да проучва пазара и настроенията.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    rosko74 avatar :-|
    rosko74
    • + 4

    3 хиляди магазина х 8 продавачки = 24000!
    проста аритметика

    Нередност?
  • 2
    ras16377431 avatar :-|
    ras16377431
    • + 5

    Една марка да има присъствие в социалните мрежи и туитър говори добре за марката - в час е. Обратното обаче... - аз не бих общувал отвъд изискванията на рудиментарната учтивост с човек, който е последовател на гап в туитър или е фен на гучи във фейсбук (или на която и да било марка).

    Нередност?
  • 3
    kotakafelix avatar :-|
    Кристина Кирова

    GAP веюе имат магазин в София... и благодарение на социалните мрежи знам каквода търся там!

    Нередност?
  • 4
    maximxx avatar :-|
    Максо

    До коментар [#2] от "gradinko":

    Много точен и интелигентен коментар.

    Нередност?
Нов коментар