Burger King на квадрат

Собственикът на кината "Арена" инвестира в заведения за бързо хранене

Собственикът на "Александра груп" и кината "Арена" Стефан Минчев влиза в нов бизнес - със заведенията за бързо хранене.
Собственикът на "Александра груп" и кината "Арена" Стефан Минчев влиза в нов бизнес - със заведенията за бързо хранене.
Собственикът на "Александра груп" и кината "Арена" Стефан Минчев влиза в нов бизнес - със заведенията за бързо хранене.    ©  Надежда Чипева
Собственикът на "Александра груп" и кината "Арена" Стефан Минчев влиза в нов бизнес - със заведенията за бързо хранене.    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Един бургер с две лица. Така изглежда бизнесът на Burger Кing в момента в България. Американската компания, която е сред водещите вериги за бързо хранене и е най-големият конкурент на McDonald's в световен мащаб, вече има два основни представителя за страната. Марката отвори първите си заведения тук преди две години заедно с AmRest - дъщерно дружество на едноименната полска компания. Сега право да продава продуктите на Burger Кing има и "Синема ентъртейнмънт", част от собственика на кината "Арена" - "Александра груп".

С това на пазара се заформя интересна тенденция: една и съща верига да има два или повече представители. Това е все още непознат бизнес модел, при който компаниите, от една страна, са конкуренти, но, от друга, могат да бъдат и партньори.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    wds23355772 avatar :-|
    wds23355772
    • - 2
    • + 13

    "Веригата отвори първите си заведения много по-късно след основния си конкурент McDonald's. Друга е стратегията на Burger King - веригата стъпва в местата, които се определят за по-зрели и развити. През 2008 г. пазарът вече имаше тези характеристики."

    Причината за това Бургер кинг да отвори първото си заведение у нас чак 2008г. е тази, че една г-жа от варна се беше усетила и бе регистрирала марката както и логото й. И за да стартират американските бургери трябваше или да й платят колкото и хареса или да се преименуват!

    Не е лошо да внимавате какво пишете, Капитал ;)

    Нередност?
  • 2
    mickey_mouse avatar :-|
    Mickey Mouse
    • - 8
    • + 2

    КФЦ е много зле в Мол София който е на АмРест. От дрга страна Самекс е друго, нещата са много по-вкусни!

    Нередност?
  • 3
    stoli4anin avatar :-|
    stoli4anin
    • - 4
    • + 9

    хахахахахахаха , какво има да се коментира по тия Fast Food-франчайзи не ми е ясно!
    като те са любимо място само на нашите любими парвенюта - още 1 доказателство за БГ простотията. В цял свят в тези вериги се хранят само бедните хора , защото е евтино. в България простите хора с много пари, защото е фешьан , в Мола на 1 крачка от киното и още 10 от джипарата която са паркирали у паркинго :D :D :D
    всеки път като ми се случи да си взема на 3-4 месеца 1 път сандвич от тези вериги и на другия ден тоалетната ми чиния ми е обидена за това , което й причинявам :)

    Нередност?
  • 4
    ajsajder avatar :-|
    ajsajder
    • - 1
    • + 1

    За Бургер Кинг е така-даже се съдиха...ха-ха...и не можаха да се разберат за логото.А иначе те искаха още преди МакДоналдс да стъпят у нас!Сега дали са се разбрали?Искаха им 10 милиона май-такова нещо четох някъде..а КФС като фалира в Пловдив след 3 месеца въобще градът не е загубил...кво толкова!?

    Нередност?
Нов коментар