Личният ми дилър на красота
Фирмите за директни продажби на козметика имат оборот от близо 100 млн. лв. годишно
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Оборот от близо 100 млн. лв. Около 60 хил. "служителя". Над 1600 лв. годишни продажби средно на дистрибутор. И зад всичко това стоят само три компании.
По данни от пазара мултилевъл маркетингът на хилядите серии бяла (кремове) и декоративна (червила, сенки, спирали и пр.) козметика, парфюми и природни продукти вече стига 40% от продажбите в аптеките и козметичните магазини, които са 260 млн. лв. Компаниите на пазара са глобалният лидер в директните продажби Avon, шведската Oriflame и германската LR. Секторът е интересен и по други причини - въпреки кризата няма спад в търсенето, а клиентите и консултантите ни остават лоялни, отчитат от фирмите. За част от дистрибуторите това е единственият бизнес, който имат, и той продължава да съществува. А за потребителите моделът на Avon, Oriflame и LR остава удобен начин за евтино и безпроблемно пазаруване. (още за бизнес модела - виж карето)
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове