Всички вместо един

Samsung реши да продава директно продуктите си на търговците в България

Президентът на Samsung Elеctronics в България и Румъния Юнг Джънг очаква компанията му да заеме лидерската позиция при смартфоните <br>
Президентът на Samsung Elеctronics в България и Румъния Юнг Джънг очаква компанията му да заеме лидерската позиция при смартфоните <br>
Президентът на Samsung Elеctronics в България и Румъния Юнг Джънг очаква компанията му да заеме лидерската позиция при смартфоните <br>    ©  Samsung
Президентът на Samsung Elеctronics в България и Румъния Юнг Джънг очаква компанията му да заеме лидерската позиция при смартфоните <br>    ©  Samsung
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Samsung Electronics иска да има по-голям дял от пазара на електроника и IT продукти в България и е измислил начин как да опита да го постигне. Южнокорейският гигант обяви мащабни промени на бизнес модела си, като от този месец вече директно ще продава продуктите си на търговците. Досега компанията имаше ексклузивен вносител и дистрибутор за страната - "К и К eлектроникс", компанията собственик на "Техномаркет". Сега веригата магазини ще бъде един от трите ритейлъра заедно с "Технополис" и "Зора", които ще продават гамата на Samsung: черна и бяла техника и IT продукти. Компютърните компании "Поликомп" и "Солитрон" също ще разпространяват IT продуктите на компанията - монитори, външни и вътрешни харддискове, оптични устройства, принтери и др.

"С прилагането на новия начин на работа ще отговорим по-добре на нуждите на българските потребители", заяви при представянето на стратегията президентът на Samsung Electronics за България и Румъния Юнг Джънг. Новият бизнес модел не е нещо ново и непознато в сектора. Според представители на компанията чрез директната дистрибуция крайните клиенти ще имат по-широк поглед и продуктите на компанията ще станат по-достъпни. Samsung отдавна прилага тази стратегия в други държави. Логистичната система е планирана и изградена така, че партньорите максимално бързо и лесно да получават търговските поръчки.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    milchony avatar :-|
    Ivan
    • + 2

    На Китов на дали му е толкова безразлично. След като толкова години подред ги налагаше като марка. Но това ще доведе до конкуренция.

    Нередност?
Нов коментар