Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Луксът възкръсва - това показват категорично данните от тази година за продажбите и печалбите на компаниите за луксозни стоки. Фактът вероятно изглежда странно на фона на продължаващите мрачни предупреждения на икономистите за нова дългова криза и рецесия. Възкръсването на лукса обаче е факт. Ето защо.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Пир по време на криза - нищо ново под слънцето- едни стават още по-богати - други още по-бедни!
Капитал - а у нас как стоят нещата?
И въпросът е - докога работодателите ще се оправдават с "кризата"?
Нека си купуват луксозни стоки, но да плащат и заплати!
До #2
Да,докога с оправданията?Моят шеф е типичен пример:"криза е,пари няма,действайте,а аз междувременно ще отскоча до Лондон да видя кое как е..."
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.