Хапни сандвич срещу рецесията
Веригите за бързо хранене издържаха на кризата с евтини продукти, но какво следва след нея
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Една компания трябва да е наистина специална, за да достигне рекордна цена на акциите си в разгара на най-голямата рецесия от десетилетия, когато всички сини чипове на Уолстрийт се тресат от страх. Човек ще си каже, че сигурно тази компания разполага с невиждан високотехнологичен продукт, за който всички конкуренти си мечтаят. Но въпросната стока не е нищо друго освен един обикновен бургер на име Big Mac. Да, става въпрос за McDonald's, която отчете повишение на глобалните си продажби за юли със 7%, най-големият й скок от 18 месеца. А и повишението не е подхранвано само от САЩ, а и от Европа (нагоре с 5.3%), Азия, Африка и Близкия изток (+10%).
Веригите за бързо хранене винаги са били считани за едни от
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Каквото и да ,,облагородяват'' все след сериозна консумация,се става прасе.
Азиатския дракон вече е обсебен от Мака. Който е ходил в Китай е виждал за какво става дума в Макдоналдс. Постоянна блъсканица като за последно :)
Шантава работа, то да кажеш че е кой знае какво. За същите пари човек по-добре да мушне един истински дюнер.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.