Хапни сандвич срещу рецесията

Веригите за бързо хранене издържаха на кризата с евтини продукти, но какво следва след нея

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Една компания трябва да е наистина специална, за да достигне рекордна цена на акциите си в разгара на най-голямата рецесия от десетилетия, когато всички сини чипове на Уолстрийт се тресат от страх. Човек ще си каже, че сигурно тази компания разполага с невиждан високотехнологичен продукт, за който всички конкуренти си мечтаят. Но въпросната стока не е нищо друго освен един обикновен бургер на име Big Mac. Да, става въпрос за McDonald's, която отчете повишение на глобалните си продажби за юли със 7%, най-големият й скок от 18 месеца. А и повишението не е подхранвано само от САЩ, а и от Европа (нагоре с 5.3%), Азия, Африка и Близкия изток (+10%).  

Веригите за бързо хранене винаги са били считани за едни от


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • Георги Георгиев
    • + 4

    Каквото и да ,,облагородяват'' все след сериозна консумация,се става прасе.

    Нередност?
  • 2
    aussie avatar :-P
    aussie
    • + 3

    Азиатския дракон вече е обсебен от Мака. Който е ходил в Китай е виждал за какво става дума в Макдоналдс. Постоянна блъсканица като за последно :)
    Шантава работа, то да кажеш че е кой знае какво. За същите пари човек по-добре да мушне един истински дюнер.

    Нередност?
Нов коментар