Нова колекция

Моловете започват да привличат по-малки и регионални марки облекла с ниски наеми

С новите молове идват както масови, големи марки за облекла, така и по-малки и регионални вериги
С новите молове идват както масови, големи марки за облекла, така и по-малки и регионални вериги
С новите молове идват както масови, големи марки за облекла, така и по-малки и регионални вериги    ©  Надежда Чипева
С новите молове идват както масови, големи марки за облекла, така и по-малки и регионални вериги    ©  Надежда Чипева
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Не повече от 60 на сто - толкова по думите на една от новодошлите в България марки облекла, от очакванията й са се сбъднали. Резултатите от оборотите на роящите се молове в София не задоволяват предварителните разчети нито на инвеститорите в тях, нито на търговците. А роенето продължава и с нови проекти, които ще отворят тази година - два във Варна... в Бургас... в Пловдив.

По принцип две години преди да се открие един търговски център, той започва да си търси наематели и борбата за всеки клиент логично се ожесточава. Затова условията, които новите молове предлагат, изглеждат твърде либерални на фона на тези отпреди две-три години. Сега инвеститорите едва ли не са готови да дават пари на търговците само и само да отворят магазин при тях.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове