Кризата даде тласък на модерната търговия в България

Алфонсо Саиз Аранда, глобален директор за "Карфур" в "Кока Кола", пред Капитал

   ©  Цветелина Ангелова
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bratdomingo avatar :-|
    bratdomingo
    • + 7

    Колегата е прав, че кризата донякъде форсира процеса на навлизане на модерната търговия. Но така или иначе, това се очакваше да се случи, защото защото България продължава да бъде една от последните държави в Европа, където традиционната търговия е водеща все още.

    Нередност?
  • 2
    kostovii avatar :-P
    kostovii
    • - 5
    • + 3

    Дени , относно локацията не съм много убеден в това което пишеш.Нашите гледни точки по въпроса са еднакви , но не вярвам , че отговарят на гледната точка на масовия копувач.Той за съжаление все още се радва на фалшивото "евтино" , просто защото няма пари . Не , че е глупав , те това е.

    Нередност?
  • 3
    deni.simeonova avatar :-|
    Дени Симеонова

    До коментар [#2] от "kostovii":

    цитираното е в Live е от изследване на GfK, представено на конференцията, не е лично мнение. повече за това кой как избира и купува - в новия брой на Капитал

    Нередност?
Нов коментар