Кризата даде тласък на модерната търговия в България
Алфонсо Саиз Аранда, глобален директор за "Карфур" в "Кока Кола", пред Капитал
©
Цветелина Ангелова
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Колегата е прав, че кризата донякъде форсира процеса на навлизане на модерната търговия. Но така или иначе, това се очакваше да се случи, защото защото България продължава да бъде една от последните държави в Европа, където традиционната търговия е водеща все още.
Дени , относно локацията не съм много убеден в това което пишеш.Нашите гледни точки по въпроса са еднакви , но не вярвам , че отговарят на гледната точка на масовия копувач.Той за съжаление все още се радва на фалшивото "евтино" , просто защото няма пари . Не , че е глупав , те това е.
До коментар [#2] от "kostovii":
цитираното е в Live е от изследване на GfK, представено на конференцията, не е лично мнение. повече за това кой как избира и купува - в новия брой на Капитал
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.