Техническо забавяне
Катастрофата в Япония ще роди недостиг при автомобилите и потребителската техника


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Университетът, сватбата, раждането на дете, абитуриентският му бал, купуването на нова кола и телевизор. Горе-долу това са значимите моменти в живота на средностатистическия човек.
Особено ако колата се купува за първи път, събитието се превръща в дълго премисляно и преживявано упражнение. Първо какъв да бъде моделът, цветът, моторът, с климатик, климатроник или и с двете, какви още екстри да има. Терзанията около телевизора са подобни. И после това досадно чакане на новата кола, което понякога отнема месеци.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
16 коментара
"Има една теория за човешкото поведение, че колкото по-малко избор има индивидът, толкова по-лесно и бързо взема решение"
Това обяснява и нелогичното, че доходите в сравнение с преди 10 години са по-високи в България, но усещането е, че не стигат за нищо. Просто начинът на живот днес е друг и има много стоки, за които днес се харчат средства, а преди не са тъй като не ги е имало на пазара. Например мобилните комуникации, днес заемат поне 5% от разходите на всеки. Но все пак не е лошо да имаш избор, просто по някога от прекалено големият избор се губиш и или не купуваш нищо или купуваш много като в последствие използваш малка част от всички покупки :)
До коментар [#1] от "Hristo Hristov":
Много добре казано, стандарта на живот и покупателната способност са се умножили за последните 20 години, но оплакването си седи що-годе на едно ниво.
Освен обаче различния начин на живот, тук влияе и културата. Липсва позитивизъм.
тази ситуация е позната в световната търговска практика като "the tea gonna chew come..." :)
А защо България не предостави отлични условия на японски инвеститори.....?
"раждането на дете...купуването на нова кола и телевизор"
Егати сравненията...
До коментар [#5] от "Данаил Недков":
Да, а и университетът е егати момента - 5 години... :)
По темата - сигурен съм, че нещата ще влязат скоро в такт - все пак това е Япония, а и без това потреблението на техника и коли е по-свито през последните години. Има и алтернативи на японските елементи.
А Техномаркет да не гледат в чуждата паница, а да си оправят собствената непрофесионална, омазана кочина. Един 3-годишен LCD телевизор на Самсунг не могат да оправят сервизите им, нищо че уж са официални вносители - "Хвърляйте го направо, няма такава част. Дължите 60 лева за диагностика.". Майка ви няма, в един малък сервиз на Сони го оправиха за 2 дни. А частта се оказа съвсем наред, другаде му бил проблема, но като не можеш гъза да си намериш с две ръце, що се правиш на голям вносител и представител?
Че къде видяхте Японска техника в Техномаркет и изобщо в Бг. Всичко е от Китай ,там цунами не е минавало скоро май .
"Университетът, сватбата, раждането на дете, абитуриентският му бал, купуването на нова кола и телевизор. Горе-долу това са значимите моменти в живота на средностатистическия човек.
мисля си, че купуването на телевизор е значимо единствено за средностатистическия циганин :)
Нямам спомен през последните години да съм виждала стока , произведена в Япония.Всичко е с етикет -произведено в Китай, Малайзия и т.н. /евтина работна ръка/.
До коментар [#5] от "Данаил Недков":
Явно за авторката това са нещата, за които си заслужава да се живее.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.