А слънцето все тъй печелившо пече

Продукти за предпазване от ултравиолетовите лъчи бележат ръст от около 20%, като аптеките взимат лъвския дял

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Освен ако не ходите в Девин, за които преди време лидерът на ДПС Ахмед Доган каза, че имал най-дебелия озонов слой от Лондон до Урал, слънцезащитните продукти за задължителни през лятото (ние все пак ви препоръчваме да не пропускате защитния фактор и в родопското градче).

За поредна година ръстът на продажбите на слънцезащитни продукти е двуцифрен - 18% през първите четири месеца на годината в сравнение с 2010 г. по данни на Nielsen. Логично, през летните месеци увеличението е още по-голямо. Според някои от компаниите ръстът на покупките на кремове и продукти със защитен фактор е около 50%, според други – 20%, но разочаровани от резултатите няма.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове