А слънцето все тъй печелившо пече
Продукти за предпазване от ултравиолетовите лъчи бележат ръст от около 20%, като аптеките взимат лъвския дял
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Освен ако не ходите в Девин, за които преди време лидерът на ДПС Ахмед Доган каза, че имал най-дебелия озонов слой от Лондон до Урал, слънцезащитните продукти за задължителни през лятото (ние все пак ви препоръчваме да не пропускате защитния фактор и в родопското градче).
За поредна година ръстът на продажбите на слънцезащитни продукти е двуцифрен - 18% през първите четири месеца на годината в сравнение с 2010 г. по данни на Nielsen. Логично, през летните месеци увеличението е още по-голямо. Според някои от компаниите ръстът на покупките на кремове и продукти със защитен фактор е около 50%, според други – 20%, но разочаровани от резултатите няма.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Две неща ми правят добро впечатление този сезон, макар, че аз съм съвсем малко потребител на козметиката. Едното е, че в производството се включват все повече естествени компоненти и съставки, промотирани много добре от фирмите, без това да има кой знае какви увеличения на цената, особено за децата. Другото е информация от статията - че все повече ръста на продажбите се увеличава в аптеките, където компетентността си остава фактор и козметичните фирми го разбират. Иначе бизнеса си е бизнес, няма лято , няма зима...
Няма как .. все повече и повече кожни проблеми и раздразнения .. аз самия вече не мога да се пека на слънце.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.