С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
29 дек 2011, 21:36, 3627 прочитания

Porshe 911 Carrera свали килограми и прибави мощност

В последната генерация на модела са използвани 90% нови части

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Porshe 911 със сигурност е сред автомобилите, чиято визия най-малко се е променяла през годините. Новата генерация, която от този месец е и на българския пазар, не прави изключение, като е с почти непроменен външен вид. На практика обаче става дума за изцяло нов автомобил, в който са подменени 90% от използваните части.

В сравнение с предходната генерация Porshe 911 Carrera 2012 е малко по-дълго, незначително по-леко, разполага с по-мощни, но и по-икономични мотори. Междуосието на колата е нараснало с 10 см (до 2.45 м), но дължината е по-голяма само с 5.6 см (вече 4.5 м). В зависимост от версията моделът е свалил между 30 и 45 килограма от теглото си.


Моторите

Модерният в автомобилната индустрия "даунсайзинг" присъства и тук, като 3.6-литровият бензинов мотор в 911 Carrera е заменен от 3400-кубиков. Той генерира с 5 конски сили повече (350 к.с.) при същия въртящ момент от 390 Нм. Спринтът до 100 км/ч вече става с едно стотна по-бързо (за подробности виж таблицата). Разходът на гориво пък е намален с 1.3 л/100 км за версиите с механична скоростна кутия и с 1.6 л за тези с автоматична с два съединителя.

Вторият мотор в гамата, монтиран в Porshe 911 Carrera S, остава 3.8-литров, но вече осигурява 400 конски сили, или с 15 повече от досега. Въртящият момент пък скача с 20 Нм до 440 Нм, като крайният резултат е леко подобрение на спринтовите възможности и максималната скорост. Разходът на гориво и тук е намален с между 1.1 и 1.5 л/100 км.



Подобрена ефективност

Porshe 911 Carrera е първият сериен автомобил, който се предлага с ръчна трансмисия със седем предавки. В него, дебют в спортен модел, прави старт/стоп система, намаляваща разхода на гориво в градски условия, като гаси мотора при престой. Сред другите технологии, позволяващи снижаването на разхода, са интелигентно управление на охлаждането, система за преобразуване на отделената при спиране кинетична енергия в електрическа и пълното отделяне на скоростната кутия от мотора при движение по инерция.

Специално е помислено за удоволствието на водача, като нова разработка има за задача да вкара буботенето на боксер мотора в салона. Звукът атакува салона по желание след натискането на бутон. Porshe 911 Carrera за първи път ще се предлага срещу доплащане и със спортна изпускателна система.

Ново окачване и спирачки

Моделите от гамата разполагат с изцяло ново окачване, като то може да е с амортисьори с променливи характеристики, система за намаляване на наклона в завой или с максимално спортни настройки. На разположение е и системата за подпомагане на следването на зададената с волана траектория чрез прехвърляне на въртящ момент между двете задни колела. Спирачните апарати на Porshe 911 Carrera са изцяло нови, като са с 800 грама по-леки, но все така безкомпромисни. Като опция се предлагат керамични спирачни дискове.

Изброените промени по колата не са били самоцелни и това се доказва от факта, че новият модел е направил обиколка на прочутата северна страна на пистата "Нюрбургринг" с 14 секунди по-бързо от версията, която наследява.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Takeaway.com и Just Eat отлагат листването си заради проверка на регулаторите във Великобритания Takeaway.com и Just Eat отлагат листването си заради проверка на регулаторите във Великобритания

Сливането на двете компании за доставка на храна създаде консолидиран гигант с оценка над 6 млрд. паунда

26 яну 2020, 1303 прочитания

Един е-румънец в София 2 Един е-румънец в София

Андрей Попеску, директор на "eMAG България"

24 яну 2020, 3287 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Ритейл" Затваряне
Производителите на шоколад предвкусват сладко бъдеще в Китай

Световните производители се готвят да атакуват азиатския пазар

Още от Капитал
Две италиански офис сделки

Инвеститори от Рим купиха сгради до летището и над бизнес парка за 23.5 млн. евро

Защо си отиват експертите

Отстраняването на неудобните и неадекватните партийни назначения подменя функцията на държавната администрация

Грета Тунберг и пророците на климатичния апокалипсис

Световният икономически форум в Давос отново показа пропастта между думи и дела в областта на борбата с глобалното затопляне

Възраждането на "Пирогов"

В болницата бяха открити нови клиники и приходите я нареждат на първо място в София

Ново място: Музей на илюзиите

Оптични илюзии, интерактивност и древни експонати

Цветан Тодоров - човекът на чужда земя

Две нови издания хвърлят светлина върху личността и идеите на родения в България философ

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10