Купувам само на промоция
Българският потребител използва по-малко дезодорант и шампоан в сравнение с миналата година
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Раят на подаръците, продажбите "едно плюс едно", повсеместно намаляване на цените и промоции. Това беше пазарът на продукти за лична хигиена и козметика през миналата година. Въпреки усилията да запазят клиентите си и да се съобразят с намалените им средства за покупка обаче като цяло компаниите имат лек спад в продажбите.
Фактически битката на българските производители и международните концерни е за това какво ще сложи в кошницата си едно домакинство. Според данни на Nielsen средномесечната покупка на продукти за лична хигиена за едно домакинство от средно 2.7 души се оценява на общо 22 лева.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Фармацевтичните компании са най-големите хищници в световен аспект.
Капитал много ви моля дайте пояснение за термина "медицинска козметика" мисля,че в ЕС има само козметика и лекарства.Българина не ползва по малко шампоан и дезодоранти просто започна да си купува малко по висок клас козметика която не е подвластна на ценовите войни по супермаркети,пазари и сергии.Много е хубаво сравнението и мнението на по-горе изброените фирми,но пропуснахте основен играч на пазара и това е Проктър и Гембъл.Българските производители държат по голямата част от пазара на бои за коса в домашни условия ....
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.