Купувам само на промоция

Българският потребител използва по-малко дезодорант и шампоан в сравнение с миналата година

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Раят на подаръците, продажбите "едно плюс едно", повсеместно намаляване на цените и промоции. Това беше пазарът на продукти за лична хигиена и козметика през миналата година. Въпреки усилията да запазят клиентите си и да се съобразят с намалените им средства за покупка обаче като цяло компаниите имат лек спад в продажбите.

Фактически битката на българските производители и международните концерни е за това какво ще сложи в кошницата си едно домакинство.  Според данни на Nielsen средномесечната покупка на продукти за лична хигиена за едно домакинство от средно 2.7 души се оценява на общо 22 лева.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dragozow avatar :-|
    dragozow
    • - 1

    Фармацевтичните компании са най-големите хищници в световен аспект.

    Нередност?
  • 2
    nogica avatar :-|
    nogica
    • + 1

    Капитал много ви моля дайте пояснение за термина "медицинска козметика" мисля,че в ЕС има само козметика и лекарства.Българина не ползва по малко шампоан и дезодоранти просто започна да си купува малко по висок клас козметика която не е подвластна на ценовите войни по супермаркети,пазари и сергии.Много е хубаво сравнението и мнението на по-горе изброените фирми,но пропуснахте основен играч на пазара и това е Проктър и Гембъл.Българските производители държат по голямата част от пазара на бои за коса в домашни условия ....

    Нередност?
Нов коментар