Модерните магазини за храни ще се увеличават с 6-7% годишно

Милош Риба, старши анализатор в Planet Retail, пред "Капитал Daily"

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Милош Риба е старши анализатор на пазара на хранителни стоки в развиващите се пазари в Planet Retail. Той анализира търговския сектор в Централна и Източна Европа от години. Planet Retail е компания за анализи на пазара на търговия на дребно в света. Има офиси в Лондон, Франкфурт, Чикаго, Токио и в Циндао (Китай).

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    cinik avatar :-|
    cinik
    • - 1
    • + 5

    "Ако поставим България в този контекст, първите пет търговски вериги за хранителни стоки покриват 20% от пазара на храни."

    >>> Май и тази (дез)информация е пусната поръчково, за да я прочете някой кандидат-купувач. Също както информацията, че 1,4 милиона българи ползват смартфони. Напълно нереално е да се твърди, че Метро, Кауфланд-Лидл, Карфур, Била, Пикадили имат под 20% сумарен пазарен дял. Само на първите два е поне толкова

    Нередност?
Нов коментар