Новият брой: Пътят към Европа
Close

Модел в криза стана кола на годината в Европа

За съжаление на производителя на Opel Ampera и неговите братя, медийният интерес към моделите не води до привличане на достатъчно клиенти<br>
За съжаление на производителя на Opel Ampera и неговите братя, медийният интерес към моделите не води до привличане на достатъчно клиенти<br>
За съжаление на производителя на Opel Ampera и неговите братя, медийният интерес към моделите не води до привличане на достатъчно клиенти<br>    ©  Reuters
За съжаление на производителя на Opel Ampera и неговите братя, медийният интерес към моделите не води до привличане на достатъчно клиенти<br>    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Има много вицове за това, що е то да изпитваш смесени чувства. Според единия от тях това да видиш как тъщата ти пада в пропаст, докато е зад волана на новата ти кола. От General Motors имат вече и своя версия - да изберат за победител в престижен конкурс твой модел, който за момента е пазарен провал и временно го спираш от производство. Това се случи с електромобила с разширен обхват на компанията, продаван с имената Opel/Vauxhall Ampera и Chevrolet Volt.

В понеделник той стана вторият електромобил след Nissan Leaf, избран за автомобил на годината в Европа. Признанието дойде в традиционния конкурс, в който класирането се определя от жури от 59 журналисти от 23 европейски страни. Подгласници на Volt/Ampera станаха Volkswagen Up! и Ford Focus. Титлата "Автомобил на годината в Европа" се присъжда от 1964 година, но през тази за първи път победителят не беше обявен през ноември, както досега, а в рамките на автосалона в Женева. Освен вече споменатите модели до финала от 35 претендента стигнаха още Citroen DS5, Fiat Panda, Range Rover Evoque и Toyota Yaris.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    abadobata avatar :-|
    Distributed
    • + 3

    Щото GM са малоумници - не направиха като Тойота и Приуса.

    Първо правиш външния вид специфичен, да се разпознава, а не електрическа версия. После продаваш първите 100 000 броя нарочно на загуба.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    siolen avatar :-?
    siolen
    • + 1

    Идеята е много добра, дизайна също ... Единственото което куца е изпълнението и цената

    Нередност?
  • 3
    nogica avatar :-|
    nogica
    • + 1

    и за какво даваш два пъти повече пари,като може да си вземеш по малка градска кола

    Нередност?
  • 4
    siolen avatar :-|
    siolen
    • + 3

    До коментар [#3] от "nogica":

    Защото бензина ще стане 20 лева/литър ?

    Нередност?
Нов коментар