Новият брой: Пътят към Шенген
Close

Зад витрините на масовия шик

H&M влиза в България с големи очаквания, но как ще расте зависи от продажбите

H&M - в България след дългото чаканe
H&M - в България след дългото чаканe
H&M - в България след дългото чаканe    ©  Георги Кожухаров
H&M - в България след дългото чаканe    ©  Георги Кожухаров
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Собствениците на молове трябва да са доволни. Практиката по света показва, че влизането на шведския моден гигант H&M (Hennes&Mauritz) в един търговски център води до 20-30% по-силен поток от посетители, от който печелят и съседните магазини.

Веригата с близо 2500 магазина в цял свят отвори първия си обект в България в столичния търговски център The Mall на 10 март. До края на май ще открие магазини в Grand mall Varna и Galleria Burgas, а след това – втори в София. Той ще е в Serdika Center. Очертава се като най-голям, с площ 2500 кв.м, и подобно на първия ще е на две нива. Това налага допълнително преустройство, разрешение за строеж и е възможно да отнеме повече време.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    kardinalat avatar :-P
    kardinalat
    • - 1

    Пак ли 'дефицит'?

    Нередност?
  • 2
    vorbis avatar :-?
    vorbis
    • + 1

    Също като Zara и Икеа, само съм чувал за H&M, така че идея си нямам какво да очаквам в родните им магазини. Казват добро качество на конкурентни цени. Ха дано! Ще почакаме и ще разберем.

    Нередност?
Нов коментар