Зад витрините на масовия шик

H&M влиза в България с големи очаквания, но как ще расте зависи от продажбите

H&M - в България след дългото чаканe
H&M - в България след дългото чаканe    ©  Георги Кожухаров
H&M - в България след дългото чаканe
H&M - в България след дългото чаканe    ©  Георги Кожухаров

Собствениците на молове трябва да са доволни. Практиката по света показва, че влизането на шведския моден гигант H&M (Hennes&Mauritz) в един търговски център води до 20-30% по-силен поток от посетители, от който печелят и съседните магазини.

Веригата с близо 2500 магазина в цял свят отвори първия си обект в България в столичния търговски център The Mall на 10 март. До края на май ще открие магазини в Grand mall Varna и Galleria Burgas, а след това – втори в София. Той ще е в Serdika Center. Очертава се като най-голям, с площ 2500 кв.м, и подобно на първия ще е на две нива. Това налага допълнително преустройство, разрешение за строеж и е възможно да отнеме повече време.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се