

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Европейският център за развойна дейност на корейския производител Hyundai е в града на Opel - Рюсеслсхайм. Производството на създадения основно за пазарите на Стария континент i30 е изнесено в Чехия. Втората генерация на автомобила пък хвърля ръкавицата на германските хегемони в т.нар. "Голф" клас, а изходът от този дуел изобщо не е предопределен, убедих се след три дни в компанията на глобалния кореец.
По отношение на външния вид Hyundai i30 няма от какво да се срамува. Колата изглежда модерна, спортна, футуристична. Това определено може да притесни конкурентите, защото старата генерация на модела, без да блести с кой знае каква визия, намери 115 000 клиенти в Европа за четири години, а в цял свят купувачите са 360 000.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
4 коментара
Направо удря Голфа в земята :D
В салона единствената забележка може да е към много бутони на волана
----------------------------------------------
От кои е тази забележка ?.
Да се готвим за китайците.
много убав!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.