Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Койчо Коев, розопроизводител от Казанлъшко
Юлиана Огнянова, съдружник в "Булаттарс продакшън компани"
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
21 коментара
Желая им успех, хубаво е да има печеливши предприятия в тази държава, за съжаление отрасълът е такъв, че не може да се очаква сериозен ръст (разбирай работни места) в краткосрочен план.
ли пък някой няма да се сети, че сме известни и с други неща по света?
И да не забравяме за субсидирането на тютюнопроизводителите.....Д
Интересно, просто е забележително как не са успели да го унищожат.
До коментар [#2] от "rozablue_":
'Не се гаси туй що не гасне'
И все пак ще се радвам един ден този сектор да създаде собствени парфюми и вериги- ако не на световен, то поне на регионален мащаб. Само така се създава висока добавена стойност и високи доходи.
Но... замълчи сърце.
До коментар [#2] от "rozablue_":
Кои са "тези"?
Какво точно "не са успели да унищожат"?
И въобще какво означава този коментар?
До коментар [#3] от "Трезвен":
"Само така се създава висока добавена"
САМО така ли? Няма други начини значи.
Добре че вече знам, че бъдещето на българското земеделие (икономика дори!) лежи в създаването на "собствени парфюми и вериги- ако не на световен, то поне на регионален мащаб".
"Само така се създава висока ... доходи".
Жалко че няма "Настроение: иронично"
ТОВА се казва национален бранд, незаменима емблематичност, като "швейцарски часовник", италианско "прошуто" и "пармиджано" френското младо вино "божоле", дай боже повече национални брабдове. С киселото мляко направихме голяма грешка с "Данон", но не е касно да я поправим.
До коментар [#4] от "dggm":
Тези,които унищожиха селското стопанство, образованието, и т.н. -всички тези /или онези/. Но ти може би си много млад и смяташ, че тоталната развала навсякъде у нас е била винаги.
Връщаме се към традициите най-после.
До коментар [#4] от "dggm":
Как да го унищожат ли? Марсианец. Има много утвърдени методи. Мутри, политици, симпатични прозападни приватизатори, международни химически концерни. Последните са също интересни. Ето, дават за пример Данон - международен химически концерн. Помниш ли как натисна българските производители с боклуците си преди години. То не беше маркетинг, лобизъм, ПР лъжи, наглеене. Не им се получи напълно.
Желая им успехи занапред и все по-голямо разрастване на отрасъла в региона. Това е една от визитните картички на България и ще е жалко да го погубим, заради глупостта на властимащите...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.