Кросоувърът CX-5 и новата философия на Mazda

Моделът е първият, ползващ всички пестящи гориво технологии SKYACTIVE

Mazda СХ-5 попада в сегмента на
компактните SUV модели, в който конкуренцията
е жестока, а продажбите в Европа растат
с над 30% на година и подминават 1 млн.
бройки<br/><br/>
Mazda СХ-5 попада в сегмента на
компактните SUV модели, в който конкуренцията
е жестока, а продажбите в Европа растат
с над 30% на година и подминават 1 млн.
бройки<br/><br/>
Mazda СХ-5 попада в сегмента на компактните SUV модели, в който конкуренцията е жестока, а продажбите в Европа растат с над 30% на година и подминават 1 млн. бройки<br/><br/>    ©  Mazda
Mazda СХ-5 попада в сегмента на компактните SUV модели, в който конкуренцията е жестока, а продажбите в Европа растат с над 30% на година и подминават 1 млн. бройки<br/><br/>    ©  Mazda
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Когато си малък производител на автомобили с ограничен бюджет, не можеш да си позволиш грешни стъпки и големи инвестиции в проекти, които евентуално ще донесат приходи след много време. Трябват ти бързи резултати на база актуалните тенденции. Това е причината японската компания Mazda за момента да не вкарва пари в модерните хибридни и електрически системи за задвижване, а се стреми да подобри съществуващите двигатели с вътрешно горене, на които така или иначе принадлежи близкото бъдеще. Новото обаче е, че бъдещите модели ще бъдат проектирани като максимално зелени още от чертожната дъска. Първият резултат вече е налице и носи името СХ-5. Кросоувърът, който е на българския пазар съвсем отскоро, използва целия арсенал от елементи на пестящите гориво технологии SKYACTIVE. Моторна революция

При моторите от Mazda бягат от модата "даунсайзинг" (намаляване на работния обем), но техният нов двулитров атмосферен бензинов мотор с мощност 166 к.с. е пъргав и икономичен, като отговаря на еконормите Евро 6 две години преди тяхното въвеждане. Накратко това се дължи на рекордно високата степен на сгъстяване, нова архитектура на изпускателните тръби, различна форма на буталата, оптимизиране на работата и намаляване на теглото.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар