Истински Mercedes, макар и ван

Citan залага на мултифункционалност, сигурност и ниски експлоатационни разходи

По отношение на пътното поведение и удоволствието от шофирането Citan би трябвало да е типичен Mercedes<br /><br />
По отношение на пътното поведение и удоволствието от шофирането Citan би трябвало да е типичен Mercedes<br /><br />    ©  Mercedes
По отношение на пътното поведение и удоволствието от шофирането Citan би трябвало да е типичен Mercedes<br /><br />
По отношение на пътното поведение и удоволствието от шофирането Citan би трябвало да е типичен Mercedes<br /><br />    ©  Mercedes

Mercedes предлага от компактния автомобил A-Klasse до използвания в международния транспорт Actros, но оказва се, че в гамата си има една незаета ниша - малък ван, подходящ за доставки в града, позициониран под предлаганите сега Vito и Sprinter. От есента тази дупка ще бъде запълнена от Citan, модел разработен съвместно с Renault, на основата на популярното Kangoo.

Най-малкият лекотоварен Mercedes ще се предлага в три дължини - 3.94, 4.32 и 4.71 метра. При каросериите опциите са също толкова - товарна с две места, пътническа с пет и лекотоварна с пет места и по-голям багажник. При Citan три са и версиите на товароносимост, като максималната е 2.2 тона. При моторите вариантите са бензинов с турбо и 114 конски сили и три дизелови (от 75 до 110 конски сили).


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се