Краят на самолетната ера за Mitsubishi

Outlander слага темелите на бъдещото развитие на марката

От двете досегашни генерации на Mitsubishi Outlander са продадени над 900 000 автомобила в цял свят.<br />
<br />
От двете досегашни генерации на Mitsubishi Outlander са продадени над 900 000 автомобила в цял свят.<br />
<br />
От двете досегашни генерации на Mitsubishi Outlander са продадени над 900 000 автомобила в цял свят.<br /> <br />    ©  Mitsubishi
От двете досегашни генерации на Mitsubishi Outlander са продадени над 900 000 автомобила в цял свят.<br /> <br />    ©  Mitsubishi
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Забравете за дизайна, вдъхновен от реактивните изтребители, типичен за Mitsubishi доскоро. В бъдеще стилът на автомобилите на японците ще е подчинен на законите на аеродинамиката, като острите ръбове ще са табу. В интерес на истината дизайнерският език на марката все още е в процес на формулиране, но що се отнася до Outlander, той се определя като "Стабилен, Безопасен и Семпъл".

Третата генерация на модела запазва почти същите размери като предшественика си, но заради заоблените си форми кросоувърът изглежда по-малък. В същото време вътрешното пространство и багажният обем са по-щедри. Впечатлява промяната в салона, който е не само много по-стилен, луксозен и дори премиум във високите нива на изпълнение, но и много по-мултифункционален.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар