Определeнието онлайн търговия вече не съществува

Професорът по международен мениджмънт Дирк Моршет от университета Фрибург, Швейцария, пред "Капитал"

Професорът по международен мениджмънт Дирк Моршет от университета Фрибург разказва за новите модели и тенденции в онлайн търговията
Професорът по международен мениджмънт Дирк Моршет от университета Фрибург разказва за новите модели и тенденции в онлайн търговията    ©  Капитал
Професорът по международен мениджмънт Дирк Моршет от университета Фрибург разказва за новите модели и тенденции в онлайн търговията
Професорът по международен мениджмънт Дирк Моршет от университета Фрибург разказва за новите модели и тенденции в онлайн търговията    ©  Капитал

Кои нови тенденции се наблюдават в европейската онлайн търговия напоследък?

Изминалите една-две години определено показаха нови тенденции. От тях мога да откроя двете най-важни. Определението онлайн търговия вече не съществува, защото бизнесът стана сериозно диверсифициран. Има специализирани онлайн търговци, които са силни в продажбата на един вид стоки (например Zooplus), има онлайн търговски къщи, които предлагат избор от много и разнообразни стоки (като Amazon), има онлайн дискаунтъри, онлайн шопинг клубове, електронни търговци, които са ориентирани към социалната търговия, и много други. Непрекъснато в онлайн продажбите се появяват нови модели.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал