Toyota Auris прибави карати

Моделът олекна, намали апетита, като прибави стил и комфорт

Дневните LED светлини
са част от серийното оборудване, формата
на радиаторната решетка и фаровете
придават динамика<br/><br/>
Дневните LED светлини
са част от серийното оборудване, формата
на радиаторната решетка и фаровете
придават динамика<br/><br/>
Дневните LED светлини са част от серийното оборудване, формата на радиаторната решетка и фаровете придават динамика<br/><br/>    ©  Toyota
Дневните LED светлини са част от серийното оборудване, формата на радиаторната решетка и фаровете придават динамика<br/><br/>    ©  Toyota
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Над 39 милиона продадени автомобила в цял свят в "Голф сегмента" - с това може да се похвали Toyota от 1966 г. насам. До 2006 г. в класа присъстваше един модел Corolla като седан и хечбек. Преди пет години обаче японците решиха конфигурацията с пет врати да носи ново име - Auris. Без да означава нищо конкретно, това наименование се асоциираше най-често със злато (от латинската дума за благородния метал aurum). Ако приемем това за вярно, то втората генерация на Auris, която вече е и на българския пазар, е прибавила карати, като се превръща в сериозна заплаха за германските властелини в сегмента - Volkswagen Golf, Ford Focus, Opel Astra и амбициозните корейци Kia Cee'd и Hyundai30.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар