

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Три години след лансирането му Renault Fluence мина през обновяване, което цели да го направи привлекателно и за по-младите клиенти. Въпреки че беше добре приет на редица пазари, най-вече в Турция, където държи 22% от сделките в сегмента си и намери общо 250 000 клиенти в цял свят, от Renault отчитат, че моделът е бил интересен основно за хората над 45 години. Сега идеята е да бъдат заинтригувани тези между 35 и 45 години. За целта предницата е почти изцяло променена, като се откроява огромното лого на Renault на черен фон, агресивно оформените въздухозаборници, броня и добавени дневни LED светлини.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
... пита се в задачата къде отиде хубавия 2.0 бензинов двигател?
Този 1.6 няма как да ме привлече :(
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход