Обновеното Renault Fluence се прицели в нови клиенти

Renault
Fluence фаза II се предлага с избор от 10
различни цвята, от които четири нови, и
изцяло обновена гама тасове и лети джанти<br/><br/>
Renault
Fluence фаза II се предлага с избор от 10
различни цвята, от които четири нови, и
изцяло обновена гама тасове и лети джанти<br/><br/>
Renault Fluence фаза II се предлага с избор от 10 различни цвята, от които четири нови, и изцяло обновена гама тасове и лети джанти<br/><br/>    ©  Renault
Renault Fluence фаза II се предлага с избор от 10 различни цвята, от които четири нови, и изцяло обновена гама тасове и лети джанти<br/><br/>    ©  Renault
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Три години след лансирането му Renault Fluence мина през обновяване, което цели да го направи привлекателно и за по-младите клиенти. Въпреки че беше добре приет на редица пазари, най-вече в Турция, където държи 22% от сделките в сегмента си и намери общо 250 000 клиенти в цял свят, от Renault отчитат, че моделът е бил интересен основно за хората над 45 години. Сега идеята е да бъдат заинтригувани тези между 35 и 45 години. За целта предницата е почти изцяло променена, като се откроява огромното лого на Renault на черен фон, агресивно оформените въздухозаборници, броня и добавени дневни LED светлини.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове