Dacia готвят революция и при баничарките

Dokker става и за бизнес, и за семеен автомобил

За
осем години продажбите на Dacia се увеличиха 15 пъти до над 1.9 милиона автомобила в
световен мащаб. След Dokker (на снимката)
на пазара се чака комбито на Logan и миналия
през фейслифт Duster, с което пълното
обновяване на гамата ще приключи<br /><br />
За осем години продажбите на Dacia се увеличиха 15 пъти до над 1.9 милиона автомобила в световен мащаб. След Dokker (на снимката) на пазара се чака комбито на Logan и миналия през фейслифт Duster, с което пълното обновяване на гамата ще приключи<br /><br />    ©  Renault Group
За
осем години продажбите на Dacia се увеличиха 15 пъти до над 1.9 милиона автомобила в
световен мащаб. След Dokker (на снимката)
на пазара се чака комбито на Logan и миналия
през фейслифт Duster, с което пълното
обновяване на гамата ще приключи<br /><br />
За осем години продажбите на Dacia се увеличиха 15 пъти до над 1.9 милиона автомобила в световен мащаб. След Dokker (на снимката) на пазара се чака комбито на Logan и миналия през фейслифт Duster, с което пълното обновяване на гамата ще приключи<br /><br />    ©  Renault Group

След като предизвикаха сериозно разместване при хечбеците и седаните при градските коли със Sandero и Logan, SUV моделите с Duster и вановете с Lodgy, румънците от Dacia готвят революция и при т.нар баничарки. Dokker е насочена към клиенти със смесени нужди, които искат превозно средство, поемащо обемисти товари, но и предлагащо комфорт на семействата им. Козовете, на които разчита моделът, са рекордни за сегмента характеристики, доказали надеждността си технологии от Renault и, разбира се, достъпни цени.

Не на последно място Dokker и изглежда добре, а в моторната му гама присъства и новият 1.2-литров бензинов мотор на Renault със 115 конски сили. Той е първият бензинов двигател на Renault Group с директно впръскване и турбопълнене, оборудван е с маслена помпа с променлив капацитет и термален мениджмънт, като до достигане на температура на охладителната течност от 70 градуса тя се върти само в мотора, не минава през радиатора. Двигателят има широк диапазон на въртящия момент, пъргав е, като същевременно се задоволява с 6.2 л/100 км в смесен цикъл. Не на последно място - моторът е евтин за поддържане.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал