Всеки пети продаден в Европа автомобил Toyota и Lexus е хибрид
При липсата на държавна подкрепа субсидирането в България идва от дилъра на марките


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Всеки пети автомобил Toyota и Lexus, продаден в Европа през 2012 г., е хибрид и повратната точка в масовизирането на хибридната технология на Стария континент е достигната, съобщиха през седмицата от пресслужбата на японския производител. В края на миналата година от Toyota Motor Europe отчитат за пръв път преминаване на границата от 500 000 купени хибрида (375 000 Toyota и 125 00 Lexus) в Европа.
В световен мащаб през миналата година са продадени 1.2 млн. коли от двете марки, задвижвани от двигател с вътрешно горене и електромотор. Една от основните причина за този резултат е разширяването на гамата от хибридни модели, като към момента за Toyota и Lexus те са общо 10. Плановете на Toyota Motor Corporation са до 2015 г. портфолиото на компанията да включва 21 модела с подобно задвижване. Друга причина за популярността на хибридите е фактът, че те имат отлични екологични показатели, което се стимулира финансово от почти всички държави в Европа. Оказва се, че България е единствената държава в Европейския съюз без модерно автомобилно законодателство, което стимулира покупката и експлоатацията на по-икономични автомобили.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Айде без субсидии ? Аман от "привилигировани" да искат пари от данъкоплатците , ако даден вид двигател, кола или технология е конкурентноспособна да се състезава наравно с другите а не с държавни пари да се прави бизнес и купуват коли
Така или иначе бъдещето е на тези коли. Със събсидия или без.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход