Рекламата остава най-големият проблем за туристическия бранш

Обновяването на хотелската база и започналите инвестиции в инфраструктура са добрите стъпки за отрасъла в последните години

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

По-добра реклама на българския туризъм, развитие на инфраструктурата, повишаване на качеството на обслужване. Тези три ключови задачи обединиха експертите в дискусия, посветена на българския туризъм, част от поредицата срещи "Chivas 12 стола", която се проведе в четвъртък вечерта в София. От бранша отчетоха, че през последните години хотелиерската база в страната е изцяло обновена и отговаря на всички международни изисквания. 


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
15 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 10
    kardinalat avatar :-P
    kardinalat
    • + 6

    До коментар [#1] от "hristostefanov": ++++++++++++++++++++++++

    Малко е пространството за всички + на коментара ти. Единици са туристическите обекти/агенти отговарящи на стандарта и способни да се справят с конкурентния натиск. Качеството на строежите, атракциони, анимация, сезон от 60 дни и мечта за "1 ден - година да изхрани".......

    Керемидените ниви покрили Слънчев бряг, Банско, Пампорово, Боровец, Обзор - това ли е качествен туристически продукт?

    Нередност?
  • 11
    ugi avatar :-|
    ugi
    • + 5

    До коментар [#1] от "hristostefanov":

    Не мога да не подкрепя това мнение. И да не се съглася със статията за некачествения продукт. Защото кел файда от лъскавия нов хотел като вътре е мърляво, персонала е недружелюбен, храната е кофти, а сервитьора ти говори на "баце" и не знае едно вино да ти поднесе дори.
    Да не говорим за ресторантите, в които храната на всички на масата да се донесе едновременно е нещо непонятно.

    Нередност?
  • 12
    aleko avatar :-|
    aleko
    • + 5

    Според мен всички неуредици произтичат от алчността и простотията - собствениците на заведения и хотели искат да си върнат инвестицията за година-две, а това не е възможно дори и на Хаваите. Затова хранят гостите с евтини замразени продукти, наемат необучен и немотивиран персонал по роднинска линия, на който плащат минимално или много често нищо, масово крият обороти, вечно се оправдават с кредитите, но не пропускат на края на сезона да се обзаведат с по-нова кола. Говоря за малките и средни хотели, които са преобладаващи. Големите мастодонти в общи линии са същите, но ползват и други трикове.

    Нередност?
  • 13
    moriarti avatar :-P
    moriarti
    • - 1
    • + 4

    И какъв е смисъла да се рекламира продукт, който НЯМА лице и ясна ориентация? Ту сме "морска дестинация", ту "евтин алкохолен бардак", ту "ски рай", ту СПА чудо, ту незнамкаквоси... Да се рекламират туристическите агенции, когато решат с какво искат да привличат клиентите си. Останалото е разпределянето на едни общи пари в джобовете на едни пелтечещи "дами и господа дУругари".

    Нередност?
  • 14
    twelve avatar :-|
    Коки
    • + 1

    "...отбеляза, че в много случаи работодателите в сектора на практика не знаят какви изисквания да поставят към служителите си..." Красота! Я първо комуноидните назначени "бизнесмени" от мутро-чалга-лайно-туризма ни МАРШ на обучение 10-тина години и после, ако завършат успешно, тогава да стават вече истински бизнесмени в туристическия бранш, с по 300-500 лв./месец заплати...Тогава бранша ще тръгне напред!

    Нередност?
  • 15
    historama avatar :-|
    historama
    • - 1

    [quote#13:"moriarti"]Да се рекламират туристическите агенции, когато решат с какво искат да привличат клиентите си. [/quote]
    Съжалявам, в цял свят рекламата на страната (дестинацията) е задължение на ДЪРЖАВАТА! Задължение на фирмите е да си плащат данъците. Туристическите агенции рекламират своя продукт, който е съставен от много елементи (хотели, транспорт, плаж или писта, музеи), и това е.
    За радост на турците и гърците там никой не мисли като теб, държавата сама себе си рекламира, и събира данъци от дейността на фирмите си.
    А у нас държавата е мащеха за фирмите си.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал