Софийската "Сердика" става американска
Danone продава българските си производствени активи на Schreiber Foods


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Продуктите на френската група Danone в България, Чехия и Португалия скоро ще се произвеждат от американската компания Schreiber Foods, стана ясно от съобщение на българската "Данон Сердика". Това ще стане, след като производствените мощности на "Данон Сердика" и на предприятията на групата в другите две държави бъдат прехвърлени на Schreiber Foods. Сделката е обяснена със стратегията на Danone "за оптимизиране на производствените капацитети и разходи заради спада на пазарите в Европа".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
73 коментара
Че те Данон отдавна не правят кисело мляко.
Само ативии, ДЗП-та, айряни и разни плодови млекца, бъкани с оцветители и консерванти.
Много важно...
До коментар [#1] от "Кирето":
Напротив, правят каквото се търси. Правят и кисело мляко по най-строгите дефиниции, правят млечнокисели десерти и предполагам че и боядосани води могат да произвеждат. Всичко е въпрос на търсене.
"Млекца", пълни с химия. Но, както се казва, щом има пътници, трябва да има и влак.
Тези Schreiber Foods не ми е известно да имат мощности в България, така че не им вярвам на Данон, че работните места ще бъдат запазени. И изобщо от цялата статия нищо не става ясно. Или не е преведено като хората, или не са разбрали какво са првеждали.
До коментар [#2] от "m17":
Не знам какви са им "най-строгите дефиниции" , но от години не им купувам киселото мляко. Познатите около мен също, чат-пат по някой айрян, за да прокарвам баничката...
Има доста други марки кисело мляко, които се търсят.
Данон защо не направи и неговото кисело мляко да се търси?
Кой още пие тия химикали?!?!?!?!?
Конкуренцията не повишава качество, намалява цената. Което се постига и с понижаване на качеството ... В крайна сметка - за прасетата всяка безплатна помия е хубава.
Иначе този вид "оутсорсинг" в дългосрочна перспектива ще ни освободи от марката Данон - амин !
До коментар [#4] от "Neyk":
Данон ще им прехвърлят техните мощности - да ги управляват.
До коментар [#8] от "siolen":
Едва ли е точно така. Вероятно са продали мощностите, които ще продължат да работят за тях.
"Моделът един да е собственик на производствените мощности, а друг - на марките, не е нов за хранително-вкусовия сектор." - Демек Мениджърски али бали! :-)
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.