Храни и лека индустрия – в очакване на нови пазари
Потрeблението е свито, надеждата е в продажби зад граница


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Стагниращ вътрешен пазар, надежди, насочени към експорта, трудности, борба за оцеляване, но и позитивни примери. Такава е картината при леката индустрия. Всеки един подсектор, разбира се, има своите особености. Така например износът е основният двигател за мебелната промишленост. Той поддържа и текстилния сектор, който обаче страда от липса не само на квалифицирани кадри, но на кадри въобще. На вътрешния пазар пък местните производители на храни и напитки се борят с агресивен и силно конкурентен внос. Очакванията на всички тях като цяло са за трудна година, в която продажбите зад граница ще са водещи за успеха.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.