Френската алтернатива

Peugeot 308 има качествата да размести пъзела в Golf сегмента

Новото
Peugeot 308 има сред най-добрите в сегмента
нива на аеродинамичност<br/><br/>
Новото
Peugeot 308 има сред най-добрите в сегмента
нива на аеродинамичност<br/><br/>
Новото Peugeot 308 има сред най-добрите в сегмента нива на аеродинамичност<br/><br/>    ©  Peugeot
Новото Peugeot 308 има сред най-добрите в сегмента нива на аеродинамичност<br/><br/>    ©  Peugeot
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

С амбицията да бъде силна и различна алтернатива в най-популярния автомобилен сегмент в Европа от есента на миналата година новото Peugeot 308 търси своите купувачи. Основните козове на колата са горивната ефективност, впечатляващият дизайн, безупречното пътно поведение и качества на изработка. Още преди да имам възможността да карам 308, бях впечатлен от неговата визия и излъчване - едновременно семпли и изчистени, но и стилни, и завладяващи.

С дължината си от 4.25 метра моделът е най-компактният хечбек в С-сегмента, но благодарение на максималното оползотворяване на вътрешното пространство предлага рекордно голям багажен обем (минимум 470 литра) и достатъчно място за комфортно пътуване на петима пасажери. Ниският праг на багажника и голямата ширина на отвора улесняват натоварването, убедих се още в началото на теста на 308.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
5 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    d.petkov avatar :-?
    d.petkov
    • + 6

    Колата ми харесва, особено във варианта с 1.6ТХП 156к.с. Каква пазарна реализация ще има, тепърва ще видим. Във всички случай задачата 308 да е в топ 10 (Европа) на компактните модели е доста трудна за изпълнение, като гледам досега как са вървели продажбите на Пежо - зорлем по евтиния 208 влиза в топ 10.

    Нередност?
  • 2
    simo87 avatar :-|
    simo87
    • + 1

    Хубава е колата, ама колко хора в България могат да си я позволят? Както и конкурентите й де. Остава ни да цъкаме с език и да си караме старите таралясници.
    Дано Пежо-Ситроен се измъкнат от блатото, защото предлагат добри автомобили, макар и в последно време да не са така иновативни и пионери в много неща, както навремето.

    Нередност?
  • 3
    beriya avatar :-|
    beriya
    • + 1

    Интересно ми е „Топ Гиър" как ли са коментирали иновационното решение- кормило в скута, или оборотомер наопъки.

    Нередност?
  • 4
    simo87 avatar :-|
    simo87
    • + 1

    До коментар [#3] от "beriya":

    Кормилото при всяко положение се регулира на височина.
    За оборотомера - наистина странно решение, но може би са имали предвид при подаване на газ и нарастване на скоростта стрелките на оборотомера и скоростомера да се доближават, или пък са търсели провокация и различност.

    Нередност?
  • 5
    gtssr avatar :-|
    gtssr

    Само заради малките "закачки" като обратния оборотомер и повдигнатото табло ме изпускат като клиент. Хубаво е да има иновации, но това не е баш най-правилната посока..

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал