Рекламата на туризма в чужбина започва през пролетта

Избрани са агенциите, които ще провеждат кампании за представяне на България в шест държави

Организирането на презентации и професионални срещи по време на международни изложения са част от кампаниите в чужбина.
Организирането на презентации и професионални срещи по време на международни изложения са част от кампаниите в чужбина.
Организирането на презентации и професионални срещи по време на международни изложения са част от кампаниите в чужбина.    ©  Капитал
Организирането на презентации и професионални срещи по време на международни изложения са част от кампаниите в чужбина.    ©  Капитал
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

България ще се представя в Русия, Украйна, Румъния, Германия, Полша и Швеция

Забавеният европроект за реклама на българския туризъм в чужбина, който първоначално трябваше да се осъществи през миналата година, е на път да стартира. Икономическото министерство вече е избрало компаниите, които ще представят страната, а самите кампании се очаква да тръгнат през пролетта. Дейностите, чиято прогнозна стойност е за близо 6 млн. лв. без ДДС, включват телевизионна, печатна, интернет и външна реклама, както и провеждането на информационни турове в България за чуждестранни журналисти, конферентни събития и др.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове