Рекламата на туризма в чужбина започва през пролетта
Избрани са агенциите, които ще провеждат кампании за представяне на България в шест държави


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Забавеният европроект за реклама на българския туризъм в чужбина, който първоначално трябваше да се осъществи през миналата година, е на път да стартира. Икономическото министерство вече е избрало компаниите, които ще представят страната, а самите кампании се очаква да тръгнат през пролетта. Дейностите, чиято прогнозна стойност е за близо 6 млн. лв. без ДДС, включват телевизионна, печатна, интернет и външна реклама, както и провеждането на информационни турове в България за чуждестранни журналисти, конферентни събития и др.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове