С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 6 фев 2014, 14:50, 5430 прочитания

Mercedes пусна лимузина в XXL формат

Новата V-Klasse заменя вана Viano, но има пътното поведение и комфорта на лека кола

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
С презентация буквално под прозорците на централата на BMW в Мюнхен Mercedes представи новото попълнение в своята гама V-Klasse. Автомобилът всъщност е наследник на вана Viano, но вече се представя като част от гамата от леки коли на концерна. Именно с тази цел предницата на новия модел е по-близо визуално до лимузините на Mercedes.

V-Klasse ще се предлага в три дължини – между 4.90 и 5.37 метра, и два варианта на междуосието  - 3.20 и 3.43 м. Моделът предлага гъвкавост, комфорт и дори лукс на до осем души. Двете нивата на оборудване, спортният пакет за отвън и дизайнерският в салона могат да удовлетворят изискванията и на най-капризните клиенти. Потенциалните купувачи на V-Klasse са големи семейства, хора с активен начин на живот и хобита, свързани с транспортиране на обемисти товари, фирми за луксозни транспортни услуги, бизнесмени, които биха могли да го превърнат в офис.


Луксозен и гъвкав интериор
Интериорът предлага висококачествени материали, фино изпълнени детайли и дискретно амбиент осветление в три цветови тона. Срещу доплащане седалките могат да с масаж и охлаждане, на разположение е и първокачествена аудиоуредба на Burmester. Приборното и арматурното табло вече е много по-сходно с това на леките коли, като между километража и оборотомера има информационен дисплей, а сякаш висящ във въздуха екран напомня на таблет.

Най-скъпата от трите системи за забавление и навигация се предлага с реагираща на допир повърхност, на която може да се въвежда ръкописен текст и да се сърфира през менютата и картините като при смартфон. Взетата назаем от S-класата климатична система има три различни вентилационни режима - FOCUS, MEDIUM и DIFFUSE, като предлага възможност преди пътуването да се затопли или охлади купето. Благодарение на интегрираните датчици за запотяването и слънчевото греене електрониката решава кога да пусне струя свеж въздух към стъклата или да засили климатизацията откъм пътниците, към които грее слънцето. На база данните от навигацията притокът на въздух отвън се спира преди влизане в тунел, както и при пръскането на почистваща течност върху стъклата.

С легло в багажника
Седалките в задната част на купето позволяват многобройни конфигурации, покриващи всякакви нужди. Серийно просторната лимузина е оборудвана шест места – две отпред и четири единични комфортни седалки с подлакътници в два реда отзад. По желание между единичните седалки на първия ред задни кресла може да се монтира сгъваема масичка. Има и вариант креслата да се обърнат едно срещу друго.



Като алтернативно решение на единичните седалки за двата реда в задната част се предлагат двуместни седалки с облегалки от две части, сгъваеми отделно, както и триместни седалки с възглавница и облегалки от три части. Единичните и многоместните седалки могат да се придвижват напред и назад върху релси, както и да се демонтират. На разположение е и триместна седалка-легло.

За комфортно товарене и разтоварване новата V-Klasse има задно стъкло, което може да се отваря и затваря независимо от задния капак. Багажникът е на две нива, като разделителят на товарното отделение може лесно да се вдигне и спусне, а на горния ред има и места за поставянето на сгъваеми кошници за продукти. Автомобилът се предлага и с електрически задвижван заден капак.

Радари, камери и сензори се грижат за безопасността
Серийно или като опция с новия модел се предлагат общо единадесет асистиращи системи за водача, използващи радарни и ултразвукови датчици и камери, които са на разположение и в новите E и S-класа. Сред по-интересните системи са активният асистент за паркиране, който сигнализира за достатъчно голямо паркомясто и може сам да вкара колата в него, 360-градусов поглед около колата, адаптивен круиз контрол, система за предотвратяване на сблъсък, асистент за разпознаване на пътни знаци с предупредителна функция за влизане срещу забранителен знак, асистент за задържане на автомобила в пътната лента и неутрализиране на влиянието на силен страничен вятър, предупреждение за автомобил в сляпата зона на огледалата и т.н. За пръв път в сегмента на MPV моделите се появяват фарове с изцяло LED светлини и интелигентно управление, което променя светлинния поток според условията.

Три дизела и окачване с променливи характеристики
С излизането си на пазара новата V-Klasse ще се предлага с 2.1-литров четирицилиндров турбодизел с двустепенно нагнетяване и три мощности – 136 конски сили и 330 Нм. (V 200 CDI), 163 к.с. и 380 Нм. (V 220 CDI) и 190 к.с. и 440 Нм (V 250 BlueTEC). Най-икономичният от тях се задоволява с 5.7 л/100 км. Автомобилът може да се поръча и със система, която променя настройките на мотора и скоростната кутия в четири режима - икономичен, комфортен, спортен и ръчен. На разположение е и окачване с променливи характеристики, също опции, до момента непредлагани в мултифункционалните автомобили.

двигател ускорение. 0-100 км/ч максимална.скорост среден разход
V200 CDI (136 к.с.) 13.8, 12.8* сек 183, 181* км/ч 6.1, 5.8* л/100 км.
V220CDI (163 к.с.) 11.8, 10.8* сек 194, 195* км/ч 5.7, 5.7* л/100 км.
V250CDI (190 к.с.) 9.1* сек 206* км/ч 6.0 л/100 км.
* - автоматик      
 
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Takeaway.com и Just Eat отлагат листването си заради проверка на регулаторите във Великобритания Takeaway.com и Just Eat отлагат листването си заради проверка на регулаторите във Великобритания

Сливането на двете компании за доставка на храна създаде консолидиран гигант с оценка над 6 млрд. паунда

26 яну 2020, 1424 прочитания

Един е-румънец в София 2 Един е-румънец в София

Андрей Попеску, директор на "eMAG България"

24 яну 2020, 3338 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Ритейл" Затваряне
BMW лансира второ Gran Coupe

За по-малко от година новата 4 Series вече има три модела

Още от Капитал
БТК ще бъде купена почти изцяло с дълг

Купувачът на телекома пласира облигации за общо 1.2 млрд. евро, които ще бъдат усвоени преди финализирането на сделката

Ryanair става Buzz в София

Нискотарифната компания планира реорганизация и ребрандиране на част от поделенията си под марката Buzz. Сред тях е това в Полша, което ще поеме управлението на София

Пътеводител на кандидат-програмиста

Какво е добре да се знае за академиите, които предлагат подобни обучения

Битката за столичната адвокатура

Изборите на органи на софийската колегия имат значение не само за професионалните интереси на гилдията, но и за институционалната зрялост на държавата

Кино: "18% сиво"

През Европа към себе си със стил и чувство

Ален де Ботон, писател, философ, основател на The School of Life: Ние сме любов и мрак

Ботон за емоционалната интелигентност, стоицизма и деструктивното в човешкия вид пред "Капитал"

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10