Две нови рекламни кампании на туризма предстоят през есента

България ще се представя във Франция и Великобритания с финансиране от националния бюджет

През 2014 г. България ще участва в близо 50 международни изложения, най-големите от които са през март
През 2014 г. България ще участва в близо 50 международни изложения, най-големите от които са през март
През 2014 г. България ще участва в близо 50 международни изложения, най-големите от които са през март    ©  ДНЕВНИК
През 2014 г. България ще участва в близо 50 международни изложения, най-големите от които са през март    ©  ДНЕВНИК
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Великобритания и Франция - това са двете нови държави, в които е планирано да започнат рекламни кампании на туризма. Идеята на икономическото министерство е това да се случи до есента, като тепърва предстои избор на рекламни агенции, които да ги осъществят. Така, ако планът се реализира, през тази година България ще има кампании за промотиране на сектора в общо осем държави. Финансирането за тях е осигурено от Европейския съюз и от националния бюджет.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове