Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 3 апр 2014, 14:25, 4206 прочитания

Mercedes C-Klasse е с амбицията да предложи най-доброто или нищо

Моделът се отличава с подобрена аеродинамика, по-икономични мотори и технологии от по-високите класове

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Предлага най-доброто или нищо - този девиз на Mercedes в пълна сила важи и за новата  С-Klasse, казва членът на борда за продажбите на леки автомобили в компанията Ола Калениус в каталога, представящ модела. Тези думи в голяма степен илюстрират колко важен и амбициозен проект е новият член на най-популярното моделно семейство на марката. Амбициите са лимузината да задава стандартите в сегмента както по отношение на визията, така и на комфорта, лукса, безопасността, двигателите, технологиите на борда, използваните материали и т.н.

Дизайн от миналото и от бъдещето
Отвън C-Klasse 2014 e пипната внимателно, така че хем да показва родство с предшествениците си, хем да демонстрира връзката с по-големите членове на моделното семейство - E- и дори S-Klasse. От тях моделът взима най-важното – модерните технологии за комфорт и безопасност като въздушното окачване, фаровете изцяло с LED светлини, адаптивния круиз контрол, системите за избягване на сблъсък и аварийно спиране, активен асистент за поддържане на избраната лента на движение, 360-градусов поглед около колата и дори вентилация, спираща притока на външен въздух при влизане в тунел.


С 20% по-икономични мотори и дори 1.6-литров дизел
Битката за намаляване на разхода на гориво, без това да се отразява на динамиката, е ключова и при новата С-Klasse, като това е постигнато с редуциране на теглото със 100 килограма благодарение на по-масовото използването на алуминий и подобряването на аеродинамиката, свалена до рекордните за сегмента Cd 0.24.

Разбира се, подобрения има и при двигателите, покриващи диапазона от 184 до 333 конски сили. Те са намалили апетита си средно с около 20%, а в гамата се появява и нов 1.6-литров дизел на Renault със 115 или 136 конски сили (280 или 320 Нм). С-Klasse има и две хибридни версии - с бензинов и дизелов мотор, като втората се задоволява с 3.6 л/100 км.

Както и досега, автомобилът може да се поръча с две радиаторни решетки – спортна, с голямо лого в средата, и класическа, с кръглата емблема в горната й част. Фаровете пък могат да бъдат халогенни или изцяло с LED светлини, които изцяло променят излъчването на колата.



Повече простор за пътниците и място за багажа
В сравнение с предишното поколение на модела новото е прибавило 8 см към междуосието (вече 2.84 м), 9.5 см към дължината (4.69 м) и е с 4 см по-широко (1.81 м). Осигуреното от тези допълнителни сантиметри пространство е използвано основно за повишаване на комфорта в салона и увеличаване на багажния обем (вече минимум 480 литра) и това се усеща, особено на седалките от задния ред, където е далеч по-приятно да се пътува.

Цялостното усещане за лукс и комфорт също е подобрено, основно заради по-доброто обезшумяване и намаляване на вибрациите и по-комфортната возия. Във високите нива на изпълнения луксът в купето може да е от най-висока класа, като приборното табло е облечено във фина кожа, разнообразена с алуминиеви акценти на централната конзола и в  областта пред подлакътника, облицовани с дървен фурнир.

Няколко характера
Тук е моментът да се посочи, че C-Klasse се предлага с четири вида окачване – нормално, спортно, комфортно и въздушно, с четири режима на работа – комфортен, спортен и супер спортен. Благодарение на системата за промяна на настройките на основните възли и агрегати – мотор, трансмисия, кормилно управление, климатична инсталация, реакция на педала на газта, стабилизираща програма и т.н., лимузината мени коренно характера си – от супер комфортен превозвач до стегнат спортен автомобил, зареждащ с огромни дози адреналин. Истинско удоволствие е да се кара лимузината по път със завои в sport+ режима, при който като че ли всяко болтче дава всичко от себе си, за да трансформира лимузината в състезателен автомобил.

Вдъхновен от смартфоните
Истинска революция при C-KLasse има при мултимедийните системи. Най-скъпата от тях върви с озвучаване от Burmester и блок за управление между предните седалки, реагиращ като екрана на смартфон и разпознаващ ръкописен текст. Свикналите с по-старомодните начини за общуване с колата – чрез въртящ се и натискащ се кръгъл селектор, разполагат и с него, като той е поставен под стилния тъчпад. Разбира се, не липсва и възможността водачът да персонализира излизащата на екрана (7 или 8.4 инча) информация.

Визитка*      
дължина широчина височина междуосие
4.69 м. 1.81 м. 1.44 м. 2.84 м.
двигател уск. 0-100 км/ч макс.скорост среден разход
С180 (156 к.с.) 8.2, 8.5** сек 225, 223** км/ч 5.0, 5.4** л/100 км.
С200 (184 к.с.) 7.5, 7.3** сек 237, 235** км/ч 5.3, 5.3** л/100 км.
C220BlueTec (170 к.с.) 7.7, 7.4** сек 234, 233** км/ч 4.0, 4.3** л/100 км.
* Представени са само предлаганите към момента модификации      
** автоматик      
Конкурентите*  
Audi A4 41 967
BMW 3 Series 55 650
MERCEDES C -KLASSE 59 850
Lexus IS 63 950
Infiniti Q50 64 000
* в лева с ДДС  

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Търговецът и производител на биохрани Яни Драгов: Ръст 30% в онлайн продажбите, в магазините нагоре-надолу с 10% Търговецът и производител на биохрани Яни Драгов: Ръст 30% в онлайн продажбите, в магазините нагоре-надолу с 10%

Действам предпазливо и не наемам нови хора, а в краен случай бих намалил работното време, вместо да освобождавам служители, казва собственикът на "Смарт органик"

28 мар 2020, 1527 прочитания

Потребителите стават по-предпазливи в разходите Потребителите стават по-предпазливи в разходите

Проучвания на Broshura.bg и Pragmatica улавят финансови притеснения и по-слаби покупки на техника, дрехи и други

26 мар 2020, 3814 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Ритейл" Затваряне
Тревожно лято заради руските туристи

На прага на сезона записванията от източните пазари са по-слаби

Още от Капитал
По кой път вървим в лабиринта на кризата

Правителството е принудено да взима в много голяма степен чувствителни решения и не трябва да допуска никакво съмнение в тях

Колко ще продължи?

Има различни сценарии за край на здравната криза, всички с не особено далечен хоризонт

Шансът за дигиталното образование

Промяната към електронни образователни платформи трябва да ускори промяната на остарелите методи на преподаване

Битката за икономиката също е битка за живот

Какво предприемат държавите в Европа и какво може да направи България

Моне за всеки ден

Изложба преживяване в ново пространство за дигитални арт събития в Барселона ни потапя във вселената на Клод Моне

20 въпроса: Надежда Цекулова

Журналистката е в основата на сайт, който събира научни статии и ресурси на български за коронавируса

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10