Dokker в семейството

Благодарение на гамата от аксесоари пътническата версия на автомобила става мултифункционална

Щедро екипиран, в подходящия цвят и с кутията
на покрива, Dokker
изглежда добре
Щедро екипиран, в подходящия цвят и с кутията
на покрива, Dokker
изглежда добре
Щедро екипиран, в подходящия цвят и с кутията на покрива, Dokker изглежда добре    ©  Авторът
Щедро екипиран, в подходящия цвят и с кутията на покрива, Dokker изглежда добре    ©  Авторът
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Още с излизането си на пазара преди малко повече от година Dacia Dokker започна да се продава добре. Впоследствие моделът беше избран и за ван на годината в България от автомобилните журналисти. Основните продажби на Dokker към момента са на фирмени клиенти, като товарната версия е по-предпочитаната. Това обаче е и добър семеен автомобил, убедих се, тествайки екипираната с полезни аксесоари (кутията за багаж на покрива и решетката между багажника и салона) версия на колата. От гамата от четири двигателя "семейният Dokker" беше екипиран с една от най-новите разработки на фирмата майка Renault – 1.2-литров бензин със 115 к.с. и 190 Нм максимален въртящ момент.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chichi01 avatar :-?
    Чичи (Ice Man's fan)
    • + 4

    За мен този абзац:
    "Двигателят обаче не обича високите скорости, като при 140 км/ч е една идея по-шумен от приятното, а заради петстепенната трансмисия поддържа почти 4000 оборота и става и доста лаком. Аеродинамичните шумове в Dokker също ви отказват от превишаването и дори поддържането за по-дълго време на максимално разрешената скорост по магистрала."
    Означава, че от Рено се опитват да ни продадат стара и отдавна пенсионирана за развитите пазари технология на задвижване, на пазарна цена. Това означава още висок разход на гориво и чести смени на масло и филтри, както и на останалите бързоизносващи се части по двигателя. Цената му от друга страна не е до 20 хил лв с всички съпътстващи разходи при покупката, а отива към 30 хил според мен. Та защо френско-румънска морално остаряла полу кола, а не например китайско-българска такава? Докер - Грейт уол Хувър 5 или 6?

    Нередност?
  • 2
    balyk avatar :-?
    batak
    • + 1

    "Парен каша духа"
    Китайско-българското недоразумение е голяма грешка( от опит и мъка с няколко такива)Не мога да говоря за Дачията, но прави впечатление,че се използва масово включително от доставчиците на авточасти, което може би е показателно за качеството на всички(или поне повечето) марки автомобили от този клас в последните години.

    Нередност?
Нов коментар