Веригата "Т-Маркет" отчита близо 5% ръст за полугодието
По-голямото увеличение на оборота е било през второто тримесечие
V STATIQTA
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Ръст от близо 5% отчитат от веригата за бързооборотни стоки "Т-маркет", съобщиха от компанията собственик "Максима България". През първото полугодие оборотът на магазините е бил 63.4 млн. лв., с 4.8% увеличение спрямо същия период на миналата година. По-голям е бил ръстът през второто тримесечие – от април до юни приходите на търговската верига са се увеличили с 5.9%.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
Честно казано нямам потребителски впечатления от тази верига, но ще се разходя да видя
Моите впечатления не са никак добри, персоналът се състои от доста нелюбезно лелчета-касиерки, леко е мизерно като обстановка, но си г оползвам за квартален магазин и когато съм пропуснал да взема нещо от някоя по-нормална верига, като Кауфланд и Била. Сравнимо като ниво и цени за мен е с ЦБА.
До коментар [#1] от "tmax500":
Моите впечатления са следните. Точно когато народът свърши вечер работа и се изсипе да пазарува, вижда с ужас, как 2 от 4-те касиерки си събират багажа, маркират си собствените покупки и си заминават, оставяйки магазина да работи на 50% капацитет. Книгата им за забележки и оплаквания е пълна с отзиви по темата, но няма кой да ги чете или пък има по-дълбоки причини - не изключвам някой пи-ар, маркетинг стретъджи и прочее куул експерт с просулени дрехи, 5 обеци на ушите и 3 на носа, да им е дал този гениален съвет с идеята, че 15 души опашка с 20 минути чакане е "част от визуалната концепция за усещане за наплив на клиенти". И понеже вече са му платили 170 хиляди евро, няма как сега да кажат, че предложението е пълна глупост, а парите са били платени бадева. Защото положението с потребителските карти е точно такова. Още няма и квартална верига, която да е внедрила пейпас устройствата. Нищо че касиерките половин ден се пощят за дребни или мрънкат, че пос-ът е много бавен
В квартала има един. Не съм влизал, но винаги като минава покрай него се вижда, че има хора. Вероятно предлагат по-ниски цени.
И аз не влизам заради персонала, в кварталния магазин са ги събрали само клюкарки. Обслужвайки клиенти се провикват между касите и водят разговори коя какво е яла снощи, ако опиташ да питаш нещо все едно им прекъсваш разговора. Вътре е малко нахвърляно. За това и не стъпвам. Вероятно са най-противните ми магазини.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.