Още един спортен Mercedes от AMG
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Още един спортен Mercedes от AMG

По мощната версия AMG GT S е с 19-цолови джанти отпред и 20-цолови отзад<br>

Още един спортен Mercedes от AMG

5265 прочитания

По мощната версия AMG GT S е с 19-цолови джанти отпред и 20-цолови отзад<br>

© Mercedes


Придворното тунинг ателие на Mercedes - AMG, разработи втори самостоятелен модел след SLS-AMG. Автомобилът, кръстен AMG GT, използва новоразработен 4.0-литров V8 битурбо мотор, който предлага 462 или 510 конски сили. Моторът се комбинира със седемстепенен автоматик с двоен съединител. На разположение е и контролиран от електроника заключващ се диференциал.

Благодарение на алуминиевото шаси и използването на магнезий двуместният спортен автомобил тежи 1540 кг, като разпределението на теглото между предния и задния мост е 47 към 53%. Със съотношението 3.3 кг на конска сила по-мощната версия AMG GT S се ускорява до 100 км/ч за 3.8 секунди, а максималната скорост е 310 км/ч. В същото време разходът на гориво е под 8 л/100 км.

На разположение е окачване с променливи характеристики, комфортни и спортни настройки. Стабилизиращата програма е с три режима на работа – стандартен, спортен и изключен. GT може да се поръча и със спирачна система с елементи от композитни материали.

В салона са използвани скъпи, износоустойчиви и добре изглеждащи материали като първокачествена кожа, въглеродни влакна и алуминий. Багажникът е с минимален обем 350 литра, което е достатъчно да събере две чанти за голф. Голямата задна врата прави товаренето лесно. Алуминиева греда пречи на куфарите да влязат в купето при рязко спиране.Mercedes AMG GT се произвежда в завода на компанията в Зинденфинген. Моторът се сглобява на ръка в ателието на AMG в Афалтенбах.

Придворното тунинг ателие на Mercedes - AMG, разработи втори самостоятелен модел след SLS-AMG. Автомобилът, кръстен AMG GT, използва новоразработен 4.0-литров V8 битурбо мотор, който предлага 462 или 510 конски сили. Моторът се комбинира със седемстепенен автоматик с двоен съединител. На разположение е и контролиран от електроника заключващ се диференциал.

Благодарение на алуминиевото шаси и използването на магнезий двуместният спортен автомобил тежи 1540 кг, като разпределението на теглото между предния и задния мост е 47 към 53%. Със съотношението 3.3 кг на конска сила по-мощната версия AMG GT S се ускорява до 100 км/ч за 3.8 секунди, а максималната скорост е 310 км/ч. В същото време разходът на гориво е под 8 л/100 км.

Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.