Автомобилният сектор обръща поглед към по-възрастните шофьори
Производителите адаптират колите си, за да отговорят на потребностите на т.нар. сребърно поколение
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Голям, набит и със задница като катафалка – миниванът Town & Country на Chrysler едва ли би спечелил много награди за красота. Той обаче е безспорният победител в доста по-доходоносно състезание – за привличането на парите на по-възрастните американци, пише Financial Times.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
4 коментара
Населението застарява ... платежоспособното още повече.
Разбира се,в нормалния свят хубавите коли като "Мерцедес",БМВ,Ауди и т.н. се карат от хора с посребрени коси,а не от пичлемета и кифли на 18-20 години,както е в БГ-то.Защото са го заслужили след десителетия труд,просперитет,платени данъци и натрупано благосъстояние!
Ако си сополанко няма как да оцениш този ван, ако обаче имаш две хлапета си е назаменима кола, защото побира всичко.
На автомобилните производители им е голяма мъка, че младите вече не искат да купуват коли.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.