Автомобилният сектор обръща поглед към по-възрастните шофьори

Производителите адаптират колите си, за да отговорят на потребностите на т.нар. сребърно поколение

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Индустриални компании, технологични групи и строителни предприемачи също адаптират продуктите си и приспособяват работните си практики, за да обслужват този сегмент от пазара.

Голям, набит и със задница като катафалка – миниванът Town & Country на Chrysler едва ли би спечелил много награди за красота. Той обаче е безспорният победител в доста по-доходоносно състезание – за привличането на парите на по-възрастните американци, пише Financial Times.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    v_l avatar :-|
    v_l
    • + 11

    Населението застарява ... платежоспособното още повече.

    Нередност?
  • 2
    val1320 avatar :-|
    val1320
    • - 1
    • + 20

    Разбира се,в нормалния свят хубавите коли като "Мерцедес",БМВ,Ауди и т.н. се карат от хора с посребрени коси,а не от пичлемета и кифли на 18-20 години,както е в БГ-то.Защото са го заслужили след десителетия труд,просперитет,платени данъци и натрупано благосъстояние!

    Нередност?
  • 3
    dragozow avatar :-|
    dragozow
    • - 1
    • + 8

    Ако си сополанко няма как да оцениш този ван, ако обаче имаш две хлапета си е назаменима кола, защото побира всичко.

    Нередност?
  • 4
    yws02375476 avatar :-|
    yws02375476
    • - 1
    • + 4

    На автомобилните производители им е голяма мъка, че младите вече не искат да купуват коли.

    Нередност?
Нов коментар