С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
3 27 ное 2014, 15:20, 6308 прочитания

Great Wall H6 тръгна и на бензин

В България е разработена и луксозна серия на всъдехода

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Модификация с бензинов двигател и разработена от Litex Motors луксозна серия станаха повод отново да обърна внимание на новия кросоувър Great Wall H6. Автомобилът се прави в завода в Баховица от август миналата година, като предлага модерен дизайн, просторен салон, щедър багажник и богато серийно оборудване.

Domino ще е в два цвята, пълен с екстри


От началото на следващата година кросоувърът ще има версия Domino. Тя се отличава с двуцветното решение на купето, като се предлагат няколко цветови комбинации. H6 Domino има LED фарове за мъгла, кожен салон, навигационна система и други екстри, част от които до този момент не са били част от оборудването на модела.

Интерес буди и лансирането на Н6 с бензинов мотор като алтернатива на пуснатия при представянето дизелов. 1.5-литровият двигател е с турбокомпресор и има максимална мощност от 143 к.с. при 5600 оборота в минута. За основа е взет двигател на Mitsubishi, като електрониката е на BOSCH, а турбокомпресорът - на Honeywell.

На високи обороти



В рамките на около 400 километра имах възможността да тествам Н6 бензин по разнообразен маршрут, включващ планински път, магистрала и градско каране. Както и при дизела, така и тук мотор и трансмисия не работят много убедително в тандем. На практика до 2000 оборота не се случва нищо, след което изведнъж автомобилът се ускорява изненадващо агресивно.

Особено неприятно впечатление прави този недостатък при изкачване, като често на по-ниската предавка двигателят държи излишно високи обороти, докато на по-високата предавка просто не върви. За динамично потегляне от място пък трябва първо оборотите да се вдигнат до над 2000 и тогава да се отпусне съединителят.

Вероятно това е и причината бензиновият кросоувър да не е особено икономичен, като в рамките на теста трудно успях да сваля разхода до 10.5 л/100 км при 9 на сто по книжка.

Иначе Н6 отново ми се понрави с комфортната си возия. За съжаление воланът е доста синтетичен. Наклонът на каросерията в завой е сериозен, което ще разочарова почитателите на по-динамичното шофиране, но кросоувърите така или иначе не са най-подходящите за тази дисциплина.

Системата за задвижване 4Х4 от американския гигант BorgWarner ми хареса с изцяло автономния режим на работа, като бързо реагира при промяна в пътните условия.

Бензиновият е по-евтин, дизеловият съблазнява с икономичност

В битката за клиенти новият модел на Great Wall разчита на богатото си базово оборудване, включващо хромирани елементи, 17-цолови алуминиеви джанти, безключов достъп, климатроник и всички основни системи за сигурност. Приятна изненада за мен беше присъствието на асистент за потегляне по наклон и система за следене на налягането в гумите. Естествено, възниква въпросът: "На бензин или на дизел?" Що се отнася до динамиката и с двата мотора ускорението до 100 км/ч става за малко над 11 секунди. При консумацията дизелът печели с 2.2 литра/100 км преднина. Бензиновите модификации нанасят тежкия си удар с цената, която е с 4000 лева по-ниска.

Най-достъпният бензинов Н6 се предлага за 27 490 лв. без ДДС за версията само с предно предаване. Системата 4Х4 пък оскъпява модела едва с 2000 лева. Както бензиновите, така и дизеловите модификации ползват данъчен кредит.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

31 октомври 2019
София Ивент Център

Конференция HR & Leadership Forum 2019


Кои са ключовите тенденции, които ще трансформират работата на бъдещето?
Включете се във форума на Капитал, за да разберете повече за възможностите от използването на новите технологии на работното място и начините хората да останат ценни в технологичната ера. Ще проследим какви качества ще трябва да притежават на лидерите от бъдещето и кои ще са търсените умения при наемане на служители.

Сред лекторите на събитието ще бъдат:


  • Даниел Съскинд, Balliol College, University of Oxford
  • Джои Прайс, Jumpstart
  • Судир Сасийдаран, LEGO Workplace Design

Конференция HR & Leadership Forum 2019 Запазете билет

Прочетете и това

Nielsen: Ръстът в покупките на храни и напитки в България се забавя до 6% Nielsen: Ръстът в покупките на храни и напитки в България се забавя до 6%

Потребителите са все по-сигурни във финансите си, но не са готови да харчат свободно, сочат проучвания на компанията

12 юни 2019, 2997 прочитания

Месопреработвателният сектор се готви за интелигентни фабрики Месопреработвателният сектор се готви за интелигентни фабрики

Компаниите залагат все повече на безопасността и ефективното изпозлване на ресурсите

31 яну 2019, 2816 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Стоки и продажби" Затваряне
С амбиции за лъвския пай

След фейслифта Peugeot 508 се превръща в истинска заплаха за Passat и компания

Рециклиране за напреднали

Ъпсайклингът е креативност, съчетана с грижа за природата

Замлъкването на "Хоризонт"

Скандалът с опита за отстраняване на журналистката Силвия Великова оголи истината за медийната ситуация в България

Кой ще превъоръжи пехотата

Основната интрига около новите бронирани машини на армията се очертава да е между General Dynamics и Patria

Тайният живот на "затворените" сметища

Градските депа за боклуци, които на документи са закрити, се ползват незаконно, което освен до пожари може да доведе до санкции от ЕС

Да откриеш звука на дървото

Потомственият лютиер Апостол Калоферов навършва 75 години

Кино: "Далеч от брега"

Обикновеният човек срещу статуквото в новия филм на Костадин Бонев