Коронавирус в България и по света
Коронавирус в България и по света
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
3 27 ное 2014, 15:20, 6452 прочитания

Great Wall H6 тръгна и на бензин

В България е разработена и луксозна серия на всъдехода

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Модификация с бензинов двигател и разработена от Litex Motors луксозна серия станаха повод отново да обърна внимание на новия кросоувър Great Wall H6. Автомобилът се прави в завода в Баховица от август миналата година, като предлага модерен дизайн, просторен салон, щедър багажник и богато серийно оборудване.

Domino ще е в два цвята, пълен с екстри


От началото на следващата година кросоувърът ще има версия Domino. Тя се отличава с двуцветното решение на купето, като се предлагат няколко цветови комбинации. H6 Domino има LED фарове за мъгла, кожен салон, навигационна система и други екстри, част от които до този момент не са били част от оборудването на модела.

Интерес буди и лансирането на Н6 с бензинов мотор като алтернатива на пуснатия при представянето дизелов. 1.5-литровият двигател е с турбокомпресор и има максимална мощност от 143 к.с. при 5600 оборота в минута. За основа е взет двигател на Mitsubishi, като електрониката е на BOSCH, а турбокомпресорът - на Honeywell.

На високи обороти



В рамките на около 400 километра имах възможността да тествам Н6 бензин по разнообразен маршрут, включващ планински път, магистрала и градско каране. Както и при дизела, така и тук мотор и трансмисия не работят много убедително в тандем. На практика до 2000 оборота не се случва нищо, след което изведнъж автомобилът се ускорява изненадващо агресивно.

Особено неприятно впечатление прави този недостатък при изкачване, като често на по-ниската предавка двигателят държи излишно високи обороти, докато на по-високата предавка просто не върви. За динамично потегляне от място пък трябва първо оборотите да се вдигнат до над 2000 и тогава да се отпусне съединителят.

Вероятно това е и причината бензиновият кросоувър да не е особено икономичен, като в рамките на теста трудно успях да сваля разхода до 10.5 л/100 км при 9 на сто по книжка.

Иначе Н6 отново ми се понрави с комфортната си возия. За съжаление воланът е доста синтетичен. Наклонът на каросерията в завой е сериозен, което ще разочарова почитателите на по-динамичното шофиране, но кросоувърите така или иначе не са най-подходящите за тази дисциплина.

Системата за задвижване 4Х4 от американския гигант BorgWarner ми хареса с изцяло автономния режим на работа, като бързо реагира при промяна в пътните условия.

Бензиновият е по-евтин, дизеловият съблазнява с икономичност

В битката за клиенти новият модел на Great Wall разчита на богатото си базово оборудване, включващо хромирани елементи, 17-цолови алуминиеви джанти, безключов достъп, климатроник и всички основни системи за сигурност. Приятна изненада за мен беше присъствието на асистент за потегляне по наклон и система за следене на налягането в гумите. Естествено, възниква въпросът: "На бензин или на дизел?" Що се отнася до динамиката и с двата мотора ускорението до 100 км/ч става за малко над 11 секунди. При консумацията дизелът печели с 2.2 литра/100 км преднина. Бензиновите модификации нанасят тежкия си удар с цената, която е с 4000 лева по-ниска.

Най-достъпният бензинов Н6 се предлага за 27 490 лв. без ДДС за версията само с предно предаване. Системата 4Х4 пък оскъпява модела едва с 2000 лева. Както бензиновите, така и дизеловите модификации ползват данъчен кредит.
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Как електронният обмен на данни може да помогне на бизнеса Как електронният обмен на данни може да помогне на бизнеса

Откажете се от хартията сега и работете безопасно и ефективно, съветват експертите на ComАrch и "Елтрейд"

27 май 2020, 838 прочитания

"Агрола Еконивест" инвестира 5.3 млн. лв. в нова фабрика за преработка на плодове "Агрола Еконивест" инвестира 5.3 млн. лв. в нова фабрика за преработка на плодове

Част от сумата е безвъзмездна по Програмата за развитие на селските райони

26 май 2020, 1397 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Ритейл" Затваряне
С амбиции за лъвския пай

След фейслифта Peugeot 508 се превръща в истинска заплаха за Passat и компания

Още от Капитал
От скала до хотел: 30 години по-късно в Созопол

Многогодишната история за държавен парцел на брега на морето в Созопол, филмов съюз, съдилища и строителна криза е към развръзка

Рекламна спортна пауза

Как ще се отрази на рекламните инвестиции отменянето на големите спортни събития през годината

Парите ваши, схемите наши

Държавата нахлува на пазара на горива с верига бензиностанции и бази. Зад идеята прозират амбиции на политици, а проектът може да разбие пазара

Гръцка рецепта за добра криза

Атина се справи отлично с епидемията. Сега идва рецесията

Чуваме ли се? А разбираме ли се?

Онлайн общуването срещу срещите на живо

20 въпроса: Мартин Михайлов

Михайлов стои зад две от заведенията, които бяха (отново ще бъдат?) обичайна част от нощните походи в София

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10