Засилен към премиум сегмента

Новият Volkswagen Passat не смята да отстъпи титлата най-успешен бизнес автомобил

Купувачите на Passat могат да избират между десет външни цвята<br>
Купувачите на Passat могат да избират между десет външни цвята<br>
Купувачите на Passat могат да избират между десет външни цвята<br>    ©  Volkswagen
Купувачите на Passat могат да избират между десет външни цвята<br>    ©  Volkswagen
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Volkswagen Passat безспорно е най-успешният европейски бизнес автомобил. Със своето осмо поколение лимузината вече отправя предизвикателство не само към преките си конкуренти от по-масови марки, но смята да открадне клиенти и от компактните луксозни седани. Няколко часа в компанията на най-луксозно изпълнение на модела ме увериха, че това не са напразни амбиции. Passat разполага и с комфорта, и с лукса, и с оборудването, и с технологиите, и с пътното поведение на съпоставими автомобили на Audi, BMW, Mercedes и другите премиум марки, като е на далеч по-разумна цена.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dragozow avatar :-|
    Кум Вълчан
    • - 1
    • + 4

    Засилен...към сервиза.

    Нередност?
  • 2
    gm avatar :-|
    GM
    • + 1

    Не е като ЕДИНИЧКАТА! :)

    Нередност?
Нов коментар