Големите хотелски вериги пренастройват бизнеса си в Европа

Водещите играчи в сектора опитват да отговорят на търсените от интернет поколението "автентични" преживявания

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Навършилите пълнолетие около 2000 г. ще станат най-голямата група потребители на хотелски услуги до 2020 г.

Големите хотелски вериги пренастройват бизнес моделите си в Европа, за да отговорят на търсенето на т.нар. поколение Y (известно още като millennials или интернет поколение), пише Reuters. Според прогнозите на мениджъри от сектора "децата на хилядолетието" ще станат най-голямата група потребители на хотелски услуги до 2020 г., което налага и промяна в дейността на вериги като Marriott, Hilton, Starwood и InterContinental Hotels Group след години на фокусиране върху т.нар. бейбибумъри и пътуващите представители на бизнеса.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    lager avatar :-|
    lager
    • - 1
    • + 5

    Абсолютно препоръчвам Airbnb пред хотелите! Домашен уют и страхотна кухня! Разбира се, трябва и сериозен подбор от хиляди предложения!

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 2
    e_mil avatar :-|
    tamada
    • + 5

    "... след години на фокусиране върху т.нар. бейбибумъри и пътуващите представители на бизнеса."

    Пътуващи бизнесмени ще има винаги. Именно от Поколението Y идват най-новите бизнесмени, и даже са заели ръководни длъжности - най-ранните са вече на 35 и след 2020 ще започнат да влизат в средната възраст. Така че няма нужда от специализирани мениджърски прогнози за да се сетим, че най-активната част от населението вече се оформя от техни представители.

    Освен това промяната в навиците не касае само най-младите. Сегашните 40-45 годишни също ползват сайтове и социални мрежи, също искат да имат wi-fi, и също споделят с връстниците си избора на бутикови предложения. Да не забравяме, че Интернет е масов от вече 20 години. Няма го това разделение в употребата на технологии каквото имаше между бейбибумърите и поколението Х.

    Маркетолозите дето обичат да правят прогнози трябва повече да се замислят какво ще стане, когато Поколението Y бъде заместено от Поколението Z и ще трябва да измислят ново тъпо име за следващите наследници, щото няма повече букви в азбуката.

    Нередност?
Нов коментар