H&M откри онлайн магазина си в България
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

H&M откри онлайн магазина си в България

H&M откри онлайн магазина си в България

Компанията предлага в него и стоки за дома

13708 прочитания

© Капитал


H&M откри онлайн магазина си за България, като той функционира официално от 9 април. Освен дрехи и аксесоари в него има и секция за дома, с което влиза в известна конкуренция с част от големите вериги за стоки за бита. Компанията е и втората за последните няколко дни, която обяви, че започва онлайн бизнес в страната - наскоро това направи и веригата за спортни стоки Decathlon.

Повече асортименти

Сайтът на H&M вече предлага  широка гама от облекла и аксесоари за жени, мъже, тийнейджъри, деца, както и дрехи за бременни. Онлайн платформата ще предоставя целогодишно допълнителни размери, специални промоции и ексклузивни артикули, посочват от компанията. Интернет услугата на H&M предлага допълнителна концепция в България – H&M Home - сезонна селекция от продукти за всяка стая в дома (кърпи, спално бельо, завеси и др.). България е сред първите пазари, в които стартира платформата за онлайн пазаруване през настоящата година, заедно с Белгия, Чехия, Унгария, Полша, Португалия, Румъния и Словакия.

"Това е важна стъпка за нас в постигането на по-широко покритие в страната и бележи нашия постоянен стремеж да надминем очакванията на клиентите си. Онлайн платформата е идеалното допълнение към нашите 16 магазина", коментира Доминик Фантачино, регионален мениджър за България и Гърция, в официалното съобщение. H&M реално е първа от големите вериги за облекло в България с магазини, която започва да продава онлайн. Глобалният лидер на този пазар Inditex и марката му Zara все още не предлагат възможност за онлайн покупки в страната.

Успешна година в България

Наскоро ръководството на H&M обяви, че 2014 г. е била успешна за бизнеса в България - продажбите на компанията се увеличиха с 47% и достигнаха 389 млн. шведски крони, което в български левове е ръст от 40%, a годишните продажби са били 81.7 млн. лв. Това се дължи и на отварянето на нови обекти - през миналата година те се увеличиха с 5.

Българският пазар остава един от най-малките в света, но шведската планира да продължи разширението си тук. Веригата вече присъства в София, Пловдив, Варна, Бургас, Стара Загора, Велико Търново, Плевен и Благоевград.

H&M откри онлайн магазина си за България, като той функционира официално от 9 април. Освен дрехи и аксесоари в него има и секция за дома, с което влиза в известна конкуренция с част от големите вериги за стоки за бита. Компанията е и втората за последните няколко дни, която обяви, че започва онлайн бизнес в страната - наскоро това направи и веригата за спортни стоки Decathlon.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

3 коментара
  • 1
    pavla avatar :-P
    ПАВЛА

    Чудесно. Дотук с досадното ходене по молове.

  • 2
    nicks avatar :-|
    nicks

    Супер, след декатлон и х&м определено става много по-удобно :)

  • 3
    petrofff avatar :-|
    petrofff

    Може би е логично да има и хипервръзка към самия електронен магазин. Иначе, не знаем за какво става въпрос в материала.

    Публикувано през m.capital.bg


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK