"Фантастико" започва онлайн продажби чрез eксклузивен партньор

Електронният супермаркет еbag.bg е ориентиран към седмичните покупки на потребителите

Целта на веригата е за 1.5-2 години онлайн продажбите да достигнат 5% от всичките им "офлайн" приходи, които са над 350 млн. лв.
Целта на веригата е за 1.5-2 години онлайн продажбите да достигнат 5% от всичките им "офлайн" приходи, които са над 350 млн. лв.    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ
Целта на веригата е за 1.5-2 години онлайн продажбите да достигнат 5% от всичките им "офлайн" приходи, които са над 350 млн. лв.
Целта на веригата е за 1.5-2 години онлайн продажбите да достигнат 5% от всичките им "офлайн" приходи, които са над 350 млн. лв.    ©  ГЕОРГИ КОЖУХАРОВ

Рекламата на новия онлайн супермаркет еbаg.bg, която може би сте забелязали във Facebook, се появи в брошурата на "Фантастико", на сайта и на FB страницата на търговската верига, макар да не се посочва изрично връзка между тях. А сред продуктите от 11 категории, които предлага електронният магазин, има и собствени марки на "Фантастико", което потвърждава наличието на такава.

"Еbag.bg официално започна да работи на 15 май и в момента предлага над 5000 артикула бързооборотни стоки за клиентите в София. Покриваме около 95% от основните хранителни категории", казва Иван Александров, управител на еbag.bg. Снимали още нови 2000, които предстои да бъдат качени на сайта. Така продуктите ще станат 7000 – толкова, колкото е асортиментът на един малък магазин на "Фантастико" (големите предлагат около 15 000 артикула).


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се
Close
Бюлетин
Бюлетин

Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща


16 коментара
  • 1
    vladimiryosifov avatar :-?
    Владимир Йосифов

    Минерална вода !!!

  • 2
    petar_bo avatar :-P
    petar.bo

    Аз от Фантастико и на място не бих пазарувал, пък камо ли онлайн.

  • 3
    amodomio avatar :-|
    AModoMio

    Вече пазарувах онлайн от “Фантастико“ и съм доволна. Всичко бе в добър вид. Дори ми направи впечатление, че бяха написали произхода на стоката, а мен това ме задоволява.

  • 4
    k7 avatar :-|
    k7

    Откога го мисля и чакам този модел, ето че стана :)

  • 5
    jujo_si avatar :-|
    jujo_si

    Може да има успех но в никакъв случай няма да е голям. Цените са прекалено високи! Когато купувам онлайн си представям че цените ще са по-ниски от в магазина, защото няма разходи за магазин, за продавачи, има само склад. С цени по 10-20% над кауфланд и метро клиентелата на сайта остава да са хора с много и лесни пари които ги мързи да пазаруват. Самото фантастико не го приемам като магазин от който да пазаруваш седмични поръчки, там е прекалено скъпо. Но магазините са наблизо до хората така че е окей за малки непредвидени поръчки за до 10лв.

  • 6
    bgstranger avatar :-P
    bgstranger

    Не съм някакъв маркетингов специалист, затова ще споделя какво ме спира на първо четене, въпреки че идеята ми допада.

    1. Реално поръчваш от днес за утре. Малко са хората, които плануват какво ще вечерят... утре вечер.
    2. 4.5 за доставка - оня ден жена ми си поръча фиба от Китай и я изпратиха безплатно.
    3. Минимум 30 лв. - отиде възрастната клиентела. За последно баба ми даде 30 кинта за един пазар преди деноминацята. Нищо, че тия с компютър са малко и му викат "Сакйпа"

    Все пак е добре да го има като опция.

  • 7
    petianp avatar :-|
    petianp

    Това ще бъде неуспешен проект от какъвто и ъгъл на го погледнеш! Ценовото - скъпо!
    Продуктите: най-вероятно със срок на годност денят на доставка или най-много на следващия ден! /Във всеки магазин гледам, какво служителите ми слагат в опаковката, особено ако е нарязан колбас, сирена и т.н. - в общия случай гледат да ти пробутат крайната част на продукта, която е дефектна, изсъхнала и т.н!
    Доставчиците - потенциални информатори на бандите за обири на жилища!
    Връщане на некачествената стока - не ми се мисли какъв цирк ще бъде с продавачите!
    Благодаря, но този тип пазаруване на храни за мен е неудачен!

  • 8
    staska avatar :-|
    staska

    Не мисля, че ще заработи.

  • 9
    itacademybg avatar :-?
    IT-Academy.BG

    Съдейки по коментарите, все още важи тенденцията, че към всичко ново се подхожда скептично. Пожелавам успех на начинанието и ще видим резултата след 1-2 години :)

  • 10
    ninoemcee avatar :-|
    Dimitar Mihaylov

    Ех този наш консерватизъм. Като гледам коментарите 3 от 10 човека биха ползвали услугата - 30%. Целта на ФФ е 5% от продажбите да са онлайн. Като гледам май ще е успешна стъпка.


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

Още от Капитал