С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
25 юни 2015, 12:37, 5089 прочитания

Дядовата ръкавичка на Suzuki

Celerio е идеалният градски автомобил, но не е само това

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Просто добър автомобил

Новото Suzuki Baleno предлага повече от конкурентите в сегмента на разумна цена

18 авг 2016

Нови мотори и по-суров вид за Suzuki SX4 S-Cross

Продажбите започват от есента

4 авг 2016

Suzuki Baleno дойде с амбиции

Компактният модел претендира, че надскача класа си като технологии и пространство

19 май 2016

Укротеният офроуд звяр

В тон с пазарните тенденции моделът стана по-компактен и комфортен

6 юни 2015

Малката голяма Vitara

Най-популярният модел на Suzuki стана по-универсален

2 апр 2015
Когато очакваш малко от един автомобил, рискът да бъдеш изненадан приятно е голям. Типичен пример е новото Suzuki Celerio. С дължината си от 3.6 метра и ширина от метър и шейсет, моделът попада в най-малкия автомобилен клас, който в България не е особено популярен. Причината? Трудно е такава кола да се използва като единствена в семейството, а са малко хората, които могат да си позволят два автомобила. От Suzuki обаче са се постарали да извлекат максимума от малкия размер на Celerio.

Изненадващ обем


В резултат в колата спокойно пътуват четирима средни на ръст възрастни, като при нужда могат да се сместят и петима. Багажникът с минимален обем от 254 литра пък е сред най-обширните в сегмента. При нужда от допълнително пространство със сгъване на облегалките на задните седалки товарният обем става четири пъти по-голям. Широкият багажен отвор пък улеснява товареното.

Celerio изглежда симпатично и модерно, без да има екстравагантността на други предложения в сегмента. Салонът е семпъл, но функционален, като специално внимание е отделено на местата за съхранение на шишета, чаши, карти, документи и прочие дреболии, които съпътстват едно пътуване. Приборното табло приютява лесно четими оборотомер и километраж, като е намерено място и за данните от бордовия компютър.

Щедро оборудвано



Това, което ме изненада, е възможността за свързване на телефон чрез Bluetooth още в най-елементарната аудиосистема на Celerio. Като цяло моделът изненадва с отлично оборудване дори в базовата си версия, като купувачите получават всички основни системи за сигурност, включително стабилизираща програма и система за следене на налягането в гумите, предни ел. стъкла, климатик, аудиосистема, делима задна седалка и т.н.

Пъргав в града, уверен извън него

Като предимно градски автомобил Suzuki Celerio се нуждае от пъргав и икономичен двигател и го получава в лицето на трицилиндровия еднолинтров агрегат с мощност 68 конски сили. Той е комбиниран с петстепенна механична трансмисия, като ме изненада приятно с тихата си и спокойна работа. При потегляне Celerio е доста пъргаво, а на равно без особени усилия достига максимално разрешените в България 140 км/ч.

На магистрала колата поддържа темпото уверено, поне докато стигне наклон. Тогава скромният въртящ момент от 90 Нм си казва думата и се налага сваляне на предавки, за да не губите инерция. При активна работа със скоростния лост, дори по планински път, Celerio може да е бързо, но това е свързано с по-висока консумация на гориво.

Нисък разход и приятна цена

Ако не тормозите малкото Suzuki, то ще ви се отплати със среден разход от около 5.3 л/100 км, а в града му стигат малко над шест литра. Поне това бяха показанията при мен, а производителят гарантира още по-ниски стойности (5.1 градско, 4.3 л/100 км средно).

Celerio усеща неравностите по пътя, но вози стегнато, като сътресенията не са груби. Маневреността, отличният обзор във всички посоки и малкото място, от което се нуждае, за да се паркира, са другите предимства на най-малкото Suzuki. В заключение бих могъл да кажа, че без да се лишите от кой знае колко удобства, Celerio може да е вашата алтернатива и на моделите от по-горния В-сегмент.

Celerio се предлага за приятните 16 990 лева с ДДС с вече цитираното оборудване и без да е най-евтиното предложение в сегмента, моделът предлага най-доброто съотношение цена/оборудване.
 
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

29 ноември 2018г.
София Хотел Балкан

capital.bg/conference

13 годишна конференция Сделки и инвеститори



Акценти в програмата:


  • Икономически обзор на региона и какво да очакваме занапред
  • Гледната точка на инвеститорите за перспективите пред региона и България
  • Най-важните сделки за годината и какво стои зад тях
  • Кои активи и сектори ще бъдат в радара на инвеститорите през 2019
  • Защо за МСП е важно да са публични компании и каква подкрепа има за това
  • Нови инициативи в сектора за инвестиции с рисков капитал

Повече подробности на capital.bg/conference

Прочетете и това

Реколтата от царевица е нараснала с над 30% Реколтата от царевица е нараснала с над 30%

Земеделците са прибрали и по-висока реколта от слънчоглед през 2018 г.

31 окт 2018, 1294 прочитания

Очаква се по-ниска реколта от грозде 1 Очаква се по-ниска реколта от грозде

Производството тази година ще е с между 5 и 10% по-малко

17 сеп 2018, 3781 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Във Франция всеки студент има възможност да покаже на какво е способен

Филипа Тенева, завършила докторантура във Франция, разказва за впечатленията и опита си от френската образователна система

Университетът в Тулон, Франция

Марина Малчева разказва за магистратурата по дигитална комуникация и преживяванията си във френския университет

Мениджърът на бъдещето управлява чувствата, емоциите и мотивацията на хората

Хесус Вега, консултант и бивш управляващ директор на Zara-Inditex, лектор в HR and Leadership Forum

Стажове, стипендии, конкурси (25 - 30 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Стажове, стипендии, конкурси (17 - 23 септември)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Стоки и продажби" Затваряне
Renault за всякакви терени

Kadjar залага на дизайн, мултифункционалност и технологии

Марик Стринг: Европейците трябва да модернизират армиите си

Зам. помощник държавният секретар на САЩ пред "Капитал"

Проверките на банките: Отново под стрес

Влизането на България в единния европейски надзор ще мине през проверка от ЕЦБ на шест български банки

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

20 въпроса: Мария Касимова

Най-новата й книга - "Балканска рапсодия" (изд. "Колибри"), излезе тази есен

Живот след живота

Режисьорката Петя Накова за новия си роман, в който документира битката с рака на гърдата

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 46

Капитал

Брой 46 // 17.11.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

СЕДМИЧНИКЪТ // 17.11.2018 Прочетете