С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
25 юни 2015, 12:37, 5847 прочитания

Дядовата ръкавичка на Suzuki

Celerio е идеалният градски автомобил, но не е само това

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Когато очакваш малко от един автомобил, рискът да бъдеш изненадан приятно е голям. Типичен пример е новото Suzuki Celerio. С дължината си от 3.6 метра и ширина от метър и шейсет, моделът попада в най-малкия автомобилен клас, който в България не е особено популярен. Причината? Трудно е такава кола да се използва като единствена в семейството, а са малко хората, които могат да си позволят два автомобила. От Suzuki обаче са се постарали да извлекат максимума от малкия размер на Celerio.

Изненадващ обем


В резултат в колата спокойно пътуват четирима средни на ръст възрастни, като при нужда могат да се сместят и петима. Багажникът с минимален обем от 254 литра пък е сред най-обширните в сегмента. При нужда от допълнително пространство със сгъване на облегалките на задните седалки товарният обем става четири пъти по-голям. Широкият багажен отвор пък улеснява товареното.

Celerio изглежда симпатично и модерно, без да има екстравагантността на други предложения в сегмента. Салонът е семпъл, но функционален, като специално внимание е отделено на местата за съхранение на шишета, чаши, карти, документи и прочие дреболии, които съпътстват едно пътуване. Приборното табло приютява лесно четими оборотомер и километраж, като е намерено място и за данните от бордовия компютър.

Щедро оборудвано



Това, което ме изненада, е възможността за свързване на телефон чрез Bluetooth още в най-елементарната аудиосистема на Celerio. Като цяло моделът изненадва с отлично оборудване дори в базовата си версия, като купувачите получават всички основни системи за сигурност, включително стабилизираща програма и система за следене на налягането в гумите, предни ел. стъкла, климатик, аудиосистема, делима задна седалка и т.н.

Пъргав в града, уверен извън него

Като предимно градски автомобил Suzuki Celerio се нуждае от пъргав и икономичен двигател и го получава в лицето на трицилиндровия еднолинтров агрегат с мощност 68 конски сили. Той е комбиниран с петстепенна механична трансмисия, като ме изненада приятно с тихата си и спокойна работа. При потегляне Celerio е доста пъргаво, а на равно без особени усилия достига максимално разрешените в България 140 км/ч.

На магистрала колата поддържа темпото уверено, поне докато стигне наклон. Тогава скромният въртящ момент от 90 Нм си казва думата и се налага сваляне на предавки, за да не губите инерция. При активна работа със скоростния лост, дори по планински път, Celerio може да е бързо, но това е свързано с по-висока консумация на гориво.

Нисък разход и приятна цена

Ако не тормозите малкото Suzuki, то ще ви се отплати със среден разход от около 5.3 л/100 км, а в града му стигат малко над шест литра. Поне това бяха показанията при мен, а производителят гарантира още по-ниски стойности (5.1 градско, 4.3 л/100 км средно).

Celerio усеща неравностите по пътя, но вози стегнато, като сътресенията не са груби. Маневреността, отличният обзор във всички посоки и малкото място, от което се нуждае, за да се паркира, са другите предимства на най-малкото Suzuki. В заключение бих могъл да кажа, че без да се лишите от кой знае колко удобства, Celerio може да е вашата алтернатива и на моделите от по-горния В-сегмент.

Celerio се предлага за приятните 16 990 лева с ДДС с вече цитираното оборудване и без да е най-евтиното предложение в сегмента, моделът предлага най-доброто съотношение цена/оборудване.
 
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Приходите на софийските молове "Сердика" и "Парадайз" са нараснали с над 8% 1 Приходите на софийските молове "Сердика" и "Парадайз" са нараснали с над 8%

В отчета на собственика им - южноафриканския NEPI Rockcastle, е записано, че търговският център в Пловдив ще е готов следващата есен

24 фев 2020, 2477 прочитания

През 2020 г. са предвидени 40 млн. лв. за биопроизводителите През 2020 г. са предвидени 40 млн. лв. за биопроизводителите

Очаква се нов прием по мярката за "Биологично земеделие" от Програмата за развитие на селските райони

24 фев 2020, 1080 прочитания

24 часа 7 дни
Бюлетин

Бюлетин "Ритейл"

Седмичен бюлетин с най-важното от ритейл сектора

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Ритейл" Затваряне
Renault за всякакви терени

Kadjar залага на дизайн, мултифункционалност и технологии

Още от Капитал
Шопинг в Ямбол

Двама бизнесмени от региона строят ритейл парк за 12 млн. лв. с финансиране от банка и еврофондове

Отчети това

Как умните електромери могат да намалят сметките за ток

Автогол с еврозоната, мачът продължава

Изборът сега е между по-добро икономическо бъдеще и статуквото

Руско-турската прокси война* може да ескалира

Турският президент Ердоган е на път да атакува директно армията на Башар Асад. Това ще има непредвидими последствия

"Мишу", анимационният филм за отговорността ни към природата

Това е вторият филм на Вера Траянова и Милен Витанов, селектиран за участие на "Берлинале"

Нова книга: "Математика на живот и смърт" от Кит Йейтс

Истории за ключовата роля на математиката от съдебната зала до медицината и изборите ни в живота

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10