С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
25 юни 2015, 12:37, 4565 прочитания

Дядовата ръкавичка на Suzuki

Celerio е идеалният градски автомобил, но не е само това

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Просто добър автомобил

Новото Suzuki Baleno предлага повече от конкурентите в сегмента на разумна цена

18 авг 2016

Нови мотори и по-суров вид за Suzuki SX4 S-Cross

Продажбите започват от есента

4 авг 2016

Suzuki Baleno дойде с амбиции

Компактният модел претендира, че надскача класа си като технологии и пространство

19 май 2016

Укротеният офроуд звяр

В тон с пазарните тенденции моделът стана по-компактен и комфортен

6 юни 2015

Малката голяма Vitara

Най-популярният модел на Suzuki стана по-универсален

2 апр 2015
Когато очакваш малко от един автомобил, рискът да бъдеш изненадан приятно е голям. Типичен пример е новото Suzuki Celerio. С дължината си от 3.6 метра и ширина от метър и шейсет, моделът попада в най-малкия автомобилен клас, който в България не е особено популярен. Причината? Трудно е такава кола да се използва като единствена в семейството, а са малко хората, които могат да си позволят два автомобила. От Suzuki обаче са се постарали да извлекат максимума от малкия размер на Celerio.

Изненадващ обем

В резултат в колата спокойно пътуват четирима средни на ръст възрастни, като при нужда могат да се сместят и петима. Багажникът с минимален обем от 254 литра пък е сред най-обширните в сегмента. При нужда от допълнително пространство със сгъване на облегалките на задните седалки товарният обем става четири пъти по-голям. Широкият багажен отвор пък улеснява товареното.

Celerio изглежда симпатично и модерно, без да има екстравагантността на други предложения в сегмента. Салонът е семпъл, но функционален, като специално внимание е отделено на местата за съхранение на шишета, чаши, карти, документи и прочие дреболии, които съпътстват едно пътуване. Приборното табло приютява лесно четими оборотомер и километраж, като е намерено място и за данните от бордовия компютър.

Щедро оборудвано



Това, което ме изненада, е възможността за свързване на телефон чрез Bluetooth още в най-елементарната аудиосистема на Celerio. Като цяло моделът изненадва с отлично оборудване дори в базовата си версия, като купувачите получават всички основни системи за сигурност, включително стабилизираща програма и система за следене на налягането в гумите, предни ел. стъкла, климатик, аудиосистема, делима задна седалка и т.н.

Пъргав в града, уверен извън него

Като предимно градски автомобил Suzuki Celerio се нуждае от пъргав и икономичен двигател и го получава в лицето на трицилиндровия еднолинтров агрегат с мощност 68 конски сили. Той е комбиниран с петстепенна механична трансмисия, като ме изненада приятно с тихата си и спокойна работа. При потегляне Celerio е доста пъргаво, а на равно без особени усилия достига максимално разрешените в България 140 км/ч.

На магистрала колата поддържа темпото уверено, поне докато стигне наклон. Тогава скромният въртящ момент от 90 Нм си казва думата и се налага сваляне на предавки, за да не губите инерция. При активна работа със скоростния лост, дори по планински път, Celerio може да е бързо, но това е свързано с по-висока консумация на гориво.

Нисък разход и приятна цена

Ако не тормозите малкото Suzuki, то ще ви се отплати със среден разход от около 5.3 л/100 км, а в града му стигат малко над шест литра. Поне това бяха показанията при мен, а производителят гарантира още по-ниски стойности (5.1 градско, 4.3 л/100 км средно).

Celerio усеща неравностите по пътя, но вози стегнато, като сътресенията не са груби. Маневреността, отличният обзор във всички посоки и малкото място, от което се нуждае, за да се паркира, са другите предимства на най-малкото Suzuki. В заключение бих могъл да кажа, че без да се лишите от кой знае колко удобства, Celerio може да е вашата алтернатива и на моделите от по-горния В-сегмент.

Celerio се предлага за приятните 16 990 лева с ДДС с вече цитираното оборудване и без да е най-евтиното предложение в сегмента, моделът предлага най-доброто съотношение цена/оборудване.
 
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

България и Балканите произвеждат все повече дрехи за луксозни марки 2 България и Балканите произвеждат все повече дрехи за луксозни марки

Югоизточна Европа привлича все повече такива производители

16 юни 2018, 3965 прочитания

Плодовете на суровата зима 1 Плодовете на суровата зима

Резките промени в температурите през март доведоха до сериозни поражения в овощарството

13 апр 2018, 8976 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: Финанси »

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

Как да изберете правилното образование за успешна кариера

Няколко съвета за всеки ученик, студент или търсещ кариерно преориентиране

Топ обявите за работа на Karieri.bg

Преглед на актуалните предложения за работа в областта на маркетинга, финансите, IT сектора, търговията, човешките ресурси

Пет минути с ... Елисавета Белобрадова и Красимира Хаджииванова

На "Кариери" гостуват създателките на сайта maikomila.bg и онлайн платформата olemale.bg, чрез която популяризират продукти на майки на деца с увреждания, за да им осигурят финансова независимост

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Стоки и продажби" Затваряне
Renault за всякакви терени

Kadjar залага на дизайн, мултифункционалност и технологии

Колко ще е дълъг пътят към еврото

България обеща на Брюксел отдавна отлагани реформи. От правителството и БНБ зависи колко време ще е нужно, за да се направят

Миролио продаде дела си в "Булгартабак" за 26.6 млн. лв.

През фондовата борса бяха прехвърлени 7.22% от капитала, които отговарят точно на дела на италианския бизнесмен

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Nation on the best location

Манталитетният и културен хибрид Словения

Естествен романс

Олафур Елиасон в Китай

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 29

Капитал

Брой 29 // 21.07.2018 Прочетете
Капитал PRO, Топ 5 от "Капитал": Темите, които можете да прочетете само тук

Емисия

DAILY @7AM // 21.07.2018 Прочетете