Alfa Romeo заяви амбиции за влизане в луксозния сегмент

При изработката
на <span>Giulia са използвани
</span>въглеродни влакна,
алуминий, подсилени пластмаси и други
композитни материали. 
<br /><br />
При изработката
на <span>Giulia са използвани
</span>въглеродни влакна,
алуминий, подсилени пластмаси и други
композитни материали. 
<br /><br />
При изработката на <span>Giulia са използвани </span>въглеродни влакна, алуминий, подсилени пластмаси и други композитни материали. <br /><br />    ©  Alfa Romeo
При изработката на <span>Giulia са използвани </span>въглеродни влакна, алуминий, подсилени пластмаси и други композитни материали. <br /><br />    ©  Alfa Romeo
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Alfa Romeo има амбициите да влезе сред производителите на луксозни автомобили, което да върне марката на пътя на успеха. Това е най-важният извод от представянето през седмицата на новия модел Giulia. 105 години след раждането на италианския производител гостите на премиерата видяха и осъвременената емблема на компанията. Ключовите елементи – кръстът и змията с корона, са запазени, но е променен фонът, както и използваният шрифт за изписването на името Alfa Romeo.

Амбицията на дизайнерите на Giulia e била да предложат красив автомобил, който се възприема като произведение на изкуството, неподвластно на времето. За момента подробности има само за най-скъпата и мощна версия – Quadrifoglio verde. Четирилистната детелина от десетилетия се поставя на най-вълнуващите версии на моделите на Alfa, като традицията е спазена и в този случай.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    izabell avatar :-|
    izabell
    • - 1
    • + 3

    Успех на бранда.

    Нередност?
  • 2
    tublerone avatar :-|
    tublerone

    Ако още три пъти сменят маркетинговата политика между масови и луксозни автомобили, то бранд скоро няма да има.

    Публикувано през m.capital.bg

    Нередност?
  • 3
    ninoemcee avatar :-|
    Dimitar Mihaylov

    Алфа Ромео са били винаги майстори в дизайна.

    Нередност?
Нов коментар