Alfa Romeo заяви амбиции за влизане в луксозния сегмент

При изработката
на <span>Giulia са използвани
</span>въглеродни влакна,
алуминий, подсилени пластмаси и други
композитни материали. 
<br /><br />
При изработката на <span>Giulia са използвани </span>въглеродни влакна, алуминий, подсилени пластмаси и други композитни материали. <br /><br />    ©  Alfa Romeo
При изработката
на <span>Giulia са използвани
</span>въглеродни влакна,
алуминий, подсилени пластмаси и други
композитни материали. 
<br /><br />
При изработката на <span>Giulia са използвани </span>въглеродни влакна, алуминий, подсилени пластмаси и други композитни материали. <br /><br />    ©  Alfa Romeo

Alfa Romeo има амбициите да влезе сред производителите на луксозни автомобили, което да върне марката на пътя на успеха. Това е най-важният извод от представянето през седмицата на новия модел Giulia. 105 години след раждането на италианския производител гостите на премиерата видяха и осъвременената емблема на компанията. Ключовите елементи – кръстът и змията с корона, са запазени, но е променен фонът, както и използваният шрифт за изписването на името Alfa Romeo.

Амбицията на дизайнерите на Giulia e била да предложат красив автомобил, който се възприема като произведение на изкуството, неподвластно на времето. За момента подробности има само за най-скъпата и мощна версия – Quadrifoglio verde. Четирилистната детелина от десетилетия се поставя на най-вълнуващите версии на моделите на Alfa, като традицията е спазена и в този случай.

Giullia Quadrifoglio Verde разчита на шестцилиндров турбо бензинов двигател, разработен съвместно Ferrari. Той има мощност от 510 конски сили и гарантира спринт до 100 км/ч за впечатляващите 3.9 секунди. За момента е ясно, че купувачите на Giulia ще могат да разчитат и на широка гама бензинови и дизелови мотори, с които публиката ще бъде запозната по-късно. Знае се също, че новата Alfa ще е със задно предаване или задвижване на четирите колела.

Освен от отличната балансираност прецизното кормилно управление и динамично настроената ходова част, която срещу доплащане може да е и с променливи характеристики, удоволствието от шофирането на Gullia ще се гарантира от диференциала на задния мост, който прехвърля въртящ момент между лявото и дясното колело. На разположение ще е и системата Alfa DNA, която променя настройките на колата в четири режима – "Динамичен", "Нормален", "Ефикасен" и "Състезателен". Спирачната система разчита на алуминиеви елементи, а в най-скъпите версии спирачните дискове ще са от карбон и керамика.

Още от Капитал