Volvo S90 заявява новите амбиции на марката при лимузините
Наследникът на S80 залага на дизайн, лукс и технологии за безопасност


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Вторият модел, плод на инвестираните в развитието на гамата на Volvo 11 млрд евро, беше представен в сряда в Гьотеборг. Лимузината S90, която има амбицията да притесни доминиращите продажбите в сегмента Audi А6, BMW Серия 5 и Mercedes Е-класа, беше представена снощи в Гьотеборг. При представянето на колата беше посочено, че тя ще постави нови стандарти по отношение на качеството на материалите, технологиите, комфорта и полуавтономното шофиране.
За момента няма никакви данни за технологиите на борда, които предотвратяват инциденти и улесняват водача. Подчертава се обаче, че S90 e нова крачка в изпълнение на стратегията на Volvo до 2020 г. да няма сериозно ранени и загинали в нов модел на марката.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.