Износът движи производството на храни и напитки

Какви тенденции показа анализът на над 500 компании в 25 категории бързооборотни стоки за 2014 г.

Продажбите зад граница на птичите меса и гъшия дроб са се увеличили с 56%
Продажбите зад граница на птичите меса и гъшия дроб са се увеличили с 56%
Продажбите зад граница на птичите меса и гъшия дроб са се увеличили с 56%    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Продажбите зад граница на птичите меса и гъшия дроб са се увеличили с 56%    ©  АНЕЛИЯ НИКОЛОВА
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Износът е основният двигател за растежа в производството на храни и напитки в България през 2014 г. Това е основният извод от проучването "Регал 500+", което обхваща над 500 фирми от 25 основни категории бързооборотни стоки. Над четвърт от общите продажби в анализираните групи през миналата година са зад граница. Специалното издание показва кои са най-големите компании по приходи от продажби на продукция от съответната категория през 2014 г., както и общата картина. В анализа са ползвани информация от Търговския регистър, фирмени и експертни данни, данни от НСИ и други бази данни.

Изводът накратко: в дванадесет продуктови категории от 25-те анализираните приходи от продажби на стоки, произведени в България, се увеличават през 2014 г. в сравнение с предходната. Това са преди всичко секторите, в които износът се е увеличил. В някои случаи продажбите в цялата група са издърпани нагоре от добрите експортни резултати на една компания.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар